30 Ara 2016

YILBAŞI ÇEKİLİŞİ | KİTAP(8 OCAK SON GÜN)

58 yorum
Merhaba arkadaşlar :) Bugün nasılsınız bakalım?  Baktım ki 2017 kapıya dayandı, herkes hediyeleşiyor canım çekti benim de :) Gerçi keşke bunu yıl başı gelmeden yapsaydım aman artık 2017 ilk haftası olacak :)) Zaten amaç yılbaşını kutlamak değil hediyeleşmek :) 

Öyle beni şuradan buradan venüsten takip edin yada resmi şurada burada odanızın duvarında paylaşın gibi bin ton şartım yok  :)) Ama baktım bazı arkadaşlar sonradan takipi bırakanı tehdit ediyor bende neyim eksik dedim bir tetikçi tuttum :D göze alarak gelin lütfen 

Tek şart Gfcden takip etmeniz ve katıldığınızı anlamam için yorum bırakmanız bu kadar :) Ama derseniz ki bana 1 hak yetmez sosyal medya hesaplarınızda  paylaşım yapabilirsiniz :) tabii ki yine haberdar olmam için etiketlemelisiniz  hayrınıza takip de debilirsiniz :) Ama şart değil her paylaşım 1 hak yerine sayacağım 

Hepinize iyi şanslar :)
Not: Kitap tek başına olmayacak :) küçük sürpriz hediyelerim var :) 







Aslıhan T.
Aslıhan T.

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

58 yorum:

  1. Katılalım o vakit kitap çekilişleri en bir sevdiğimiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde öyle en bir sevdiğim :) Kızlar 1 hakkınız var :) bol şanslar!

      Sil
  2. Zaten takip ediliyorsun gfc den instagramdan :) instagram hesabında da paylaşırım :) beni de kat çekilişe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katmam mı :D 2 hakkın var :) bol şanslar!

      Sil
  3. Caniim, ben de katiliyorum cekilise. Google+da paylastim. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır canım :) 2 hakkın var :) bol şanslar!

      Sil
  4. Canım seni zaten takip ediyorum. Bu kitabı okumamistim bana çıkmasını çok isterim vallahi :) Tetikçiye selam takibe devam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendisine selamınızı ileteceğim hanfendi :D 1 hakkın var canım :)) Bol şanslar!

      Sil
  5. katılmak isterim mail adresim guzelvekulturlu@gmail.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 hakkınız var (mail adresi istemeyi unutmuşum çaktırmayın iyiki hatırlattınız :D) Bol şanslar!

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Tamamdır hocam 3 hakkınız var :) bol şanslar!

      Sil
  7. Cannımm biz de zaten takipleşiyoruz. Şimdi instagramda da paylaşacağım 😋😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destino gelmiş :D 2 hakkın var birtanecim :) bol şanslar!

      Sil
    2. Ayy g+ da da paylaştımmmm :D

      Sil
    3. Gördüm canım o zaman 3 oldu :) tekrar bol şanslar!

      Sil
  8. Aslihan ben de varim:)
    heybemdekihuzur@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki varsın huzur :) 1 hakkın var :) bol şanslar!

      Sil
    2. Çeyizde kitap, yeni moda galiba😜😄🙋

      Sil
    3. Doymadın gitti huzur😧Bizim damat seni bu kitaplarla almıyacak "hani yemek yapacak tencere,tava diyecek" ona göre😉

      Sil
  9. Çavdar Tarlasında Çocuklar bende var okudum okumayan birine gitsin istiyorum kitap ama küçük sürprizler de aklımı çelmiyor değil :D O halde şanslı kişi ben olursam hediyeyi hediye ederek sünnet işlerim diyor ve katılıyorum :D Facebook ve twitterda da paylaştım. Bol katılımlı bir şenlik olur umarım :))
    https://twitter.com/periodiclibrary/status/814903757465075712
    https://www.facebook.com/esseve/posts/1372858309432599?pnref=story

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi düşünmüşsün :)) iyi dileğin için teşekkür ederim :) 3 hakkın var :) bol şanslar!

      Sil
    2. Allah gözünü doyursun diyorum(tabi sünneti seniye yi bana hediye vererek gerçekleştirirsen o zaman başka😉😉😉)

      Sil
  10. Bende katılmak istiyorum. Okumadığım bir kitap olduğu için kesin bana çıkar. Takip ediyorum zaten bir de google+ da paylaştım. Benden de destek olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasip kısmet :) 2 hakkınız var :) bol şanslar!

      Sil
  11. YKY ise zaten benim için olay bitmiştir kesin ben orada varımdır. :)
    GFC: renkli tirtil
    Paylaşımlarım:
    Twitter: https://twitter.com/renklitirtil/status/814913888118603776
    Facebook: https://www.facebook.com/renklitirtilblogspot/posts/138253866668943?pnref=story
    Instagram ve Twitterdan takipteydim facebooktan da arkadaşlık yolladım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çevirileri ve yayınladığı kitaplar çok kaliteli oluyor :) 4 hakkın var(şuan rekor sende :D) Bol şanslar!

      Sil
  12. Bir kitapsever olarak ben de katılmak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki :)) 1 hakkınız var :) bol şanslar!

      Sil
  13. ben takipliyorum zaten, ama beni de kat lütfen tatlı kıs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yazarsında katmaz mıyım :D 1 hakkın var canım :) bol şanslar!

      Sil
  14. O kitap benimmmm😩😩😩(de mi❓❓❓)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasip kısmet(baya şanslı olduğunu hesaba katarsak büyük ihtimalle :D) 2 hakkınız var efenim :) bol şanslar!

      Sil
  15. Merhaba efendim kitap var deyince geldim bende :) Bizde dahil olalım dedik :) herkese iyi şanslar ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) hoşgeldiniz :) tabii ki hemen dahil oldunuz 1 hakkınız var efenim :) bol şanslar!

      Sil
  16. Hala katılınabiliyorsa bende katılayım ♥ Kitaplarımı çok özledim, sınav haftaları ölse keşke :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılabilirsin tabii :) benimde finallerim bitene kadar sürecek büyük ihtimalle çekiliş :)) keşke ölseler :) 1 hakkın var bol şanslar :)

      Sil
  17. Merhabalar ben blog dünyasında çok yeniyim. Desteğinize gerçekten ihtiyacım var. Beni anlayacağınızı düşünüyorum ve takip etmenizi rica ediyorum.. Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin aramıza :) tabii :)

      Sil
  18. Bende katılıyorum :) gfc den fatoş avunduk olarak takipteyim.gonca4320@gmail.com İnstagramdan takipteyim.https://plus.google.com/u/0/115220842861244199046/posts/MGWygsH7miY?sfc=true

    YanıtlaSil
  19. merhaba, gfc: prhn
    twitter: irep53
    instagram: irephan
    facebook: Perihan Ince
    paylaştım:
    https://twitter.com/irep53/status/815910856647184384
    https://www.instagram.com/p/BOw3XMagcFt/?taken-by=irephan
    https://www.facebook.com/perihan.u.ince/posts/1827365290811595?pnref=story
    https://plus.google.com/u/0/115182211959093564307/posts/dFCSawKbs4J?sfc=true
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) 5 hakkın var :) bol şanslar!

      Sil
  20. Hala katılabiliyormuşuz bende katılıyım o zaman :) Bu arada yeni şablon çok güzel olmuş. Çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki :) 1 hakkın var canım :) bol şanslar! Ayrıca teşekkür ederim

      Sil
  21. Merhaba,katıldım sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) 1 hakkınız var :) bol şanslar :)

      Sil
  22. Blogger hayatımın ilk çekilişi :) Takip ettim umarım başarmışımdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğurunuz olsun o zaman :) 1 hakkınız var :) bol şanslar!

      Sil
  23. Yanıtlar
    1. Merhaba :) 1 hakkın var ablacım :) bol şanslar!

      Sil
  24. Merhaba
    GFC Elif Karakoç takipteyim
    Facebook paylaşım linki: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1785500981717160&id=100007718264944&pnref=story
    G+: https://plus.google.com/u/0/105359807871778187147/posts/S5BonBrzDP9?sfc=true
    Twitter: https://twitter.com/elifffkarakoc/status/817374237581279232
    Twitter @elifffkarakoc (Bak Bunu Ben Yaptım)
    Facebook: Elif karakoç arkadaşlık isteği gönderdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) 4 hakkınız var :) Bol şanslar!

      Sil
  25. Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) 1 hakkınız var. Bol şanslar!

      Sil