10 Kas 2016

Günaydın. 13.00 de bir sınavım var. Hazırlanmadan biraz konuşmak istedim sizinle. Hiç kendinizi Araf'ta hissetiniz mi?  Ne yapacağımı bilmiyorum. Gitmeli miyim? Kalmalı mıyım? Ölmeli miyim? Yoksa her şeye rağmen yaşamalı mıyım? Konuşmalı mıyım? Susmalı mıyım? Birini sevmek zorunda mıyım? Sevemez miyim?  Isyan edebilir miyim? Her şeyi kabullenmeli miyim? Bilmiyorum işte. Siz biliyor musunuz ? 

Yine yağmur yağıyor. Hiç farkettiniz mi her 10 Kasım ve 23 nisanda mutlaka yağmur yağar. Üşüyorum. Üşümekten nefret ediyorum. Şuan yorganın altına girip tüm sorunlardan korkulardan ve soğuktan korunmak ama hep orada kalmak istiyorum. Birde geriye ta küçüklüğüme her şeyi pembe gördüğüm Yıllara gitmek istiyorum. 

Atatürk'ü anlatıyorlar TV'de. Zor bir başlangıç yapmış hayata. Sonunu hepimiz biliyoruz. Ben yaşadıklarımla başa çıkamıyorum. Merak ediyorum nasıl vazgeçmemiş. Bu sene 10 Kasım bende bu Düşünceleri uyandırdı.

Artık gidiyorum. Hepiniz Sağlıcakla kalın
Aslıhan


Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

20 yorum:

  1. Efendim, küçük şeylerde bile pes etmeyi alışkanlık haline getirdiğim bugünlerde, sizin merak ettiğinizi ben de merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pes etmemek elde değil bazı şeylerde efendim :)

      Sil
  2. Gitmek kolay olsaydı gitmeyi tercih ederdim bazen her şey o kadar ağır geliyor ki bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmek zor ama kalmakta zor. Bana da öyle ağır ki omuzlarım çöküyor.. Ama öyle zamanlarda yazıyorum bir nebze hafifliyor :)

      Sil
  3. Gitmek kola çözüm giderkende insan acılar çekip gidiyor bu dünyadan o yüzden kalmayı düşünmelisin. Birde sana ödev vermiştim hani şimdi o ödevi açıklıyorum :) Ruhunu değiştireyim azcık Bana geliyorsun :) Bloğuma Anılarınıda getiriyorsun 80 90 kuşağının altına iki kelam ediyorsun. Hayırlı uğurlu olsun ödevin çok geçikme tamam mı ve asıl şu hayata Lütfen.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalmak da acı da neyse :) geliyorum canım benim

      Sil
    2. Kalmak acı değil yasaklıyorum bunu sana acı yok acı :))) Güzel komik anılarınla gel yamacıma :)

      Sil
    3. Gülersin böyle iyiki kardeşim değilsin ....

      Sil
    4. AA şimdi bu yorum iyi mi kötü mü bilemedim :))

      Sil
    5. Şöyle algıla O zaman Hem severim Hem döverim arada pataklanmak istiyorsun çünkü :)))))

      Sil
    6. Bu arada yazını aldım. yayınlayacağım bir kaç kişiye gitmem gerekli ondan sebep aklına bir şey gelmesin...

      Sil
  4. Birini sevmek bence zorunda değilsin , zorunda değiliz , bu her hangi biri olabilir, çünkü sevmek salt duygulardır :D
    Ay ben çocukken pekte pembe görmüyordum dünyayı ya , ondan sebep herhalde , şuanda bu pembe bulutlar ^^
    Birde zorluklar ya başta ya ortada yada sonda olurmuş , yani geçicek zorluklar bir gün , biz umutlu olalım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım zorunda değiliz ama zorlanıyoruz :) bir yerde yakalıyor yani bulutlar keşke bende çocukken çok harcamasaydım. İnşallah

      Sil
  5. yağmuru ve kışı çok sevmeme rağmen üşümeyi ben de hiç sevmiyorum =)
    bazen duyguları akışına bırakmak gerekir özellikle arafta kaldığımız zamanlarda =)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın zaten akışa bırakmaktan başka çarem yok :) yorumun için teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  6. Her sınav Zamanı vize haftası depresyon içinde geçer bende .Neden bilmem ama kendimi yalnız hissederim.Herhalde sınavların kotu geçeceğini falan dusundugum için.

    Bu arada hangi bölüm okuyosunuz?/okudunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :( hakkımızda hayırlısı olsun kamu yönetimi okuyorum :))

      Sil