11 Ara 2016

MİM | 2017'ye Doğru Hayaller, Dilekler ve Hedefler

Sevgili Deeptone, Elif ve ne kadar arasamda bulamadığım bir arkadaşım beni mimlemişti. Her zaman ki gibi biraz geç yapıyorum kusura bakmayın. Başlamadan evvel 2017nin 2016 gibi acı olmamasını diliyorum. 

1)Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan vazgeçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?

Alınganlığım ve çabuk sinirlenmem. Kesinlikle ikisini de değiştirmek isterdim. Dışarıya belli etmemek için kendimi tutsamda aklım hemen çalışmaya başlıyor. Kendi kendime kuruluyorum. Allahtan kindar değilim. 

2)Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeğe dönüştürebilir. Ne dilerdin?

Tüm dünyada barış olmasını, birbirimizi farklılıklarımız ile kabul etmemiz ve herkesin belirli bir kalitenin üzerinde yaşamasını istiyorum. 

3)Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin.. için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :) 

Kendim için birşeyler yapmaya başladım bile. Evim olması için uğraşıyorum :) nasipse başka bir şehirde başka bir hayat başka bir ben ile yeniden başlamak istiyorum. 

4) Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok  para şart mı? Belki de değildir.

Maalesef gerçekleştirmek için para gerekiyor çünkü ikramiye kazanırsam kesinlikle bağışlayacağım. Özellikle çocuklar için kullanmak istiyorum. 

5) Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz.

Huzurlu bir yaşam istiyorum sadece. Hayalim bu ama daha içini doldurmadım. 

Benim için 2017 dilekleri böyleydi. Bende yapmayan bütün arkadaşlarıma paslıyorum. Hayırlı Pazarlar 
Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

24 yorum:

  1. Herşey dilediğin gibi olur inşallah..

    YanıtlaSil
  2. birinci sıkka verdiğiniz cevapta bir an kendimi okuyorum sandım Allah yardımcımız olsun gerçekten çok can sıkıcı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun cümlemize :) gerçekten bazen çok can sıkıcı oluyor

      Sil
  3. Umarım dedğin gibi 2017 daha huzurlu bir yıl olur hem ülkemiz hem dünya için.

    YanıtlaSil
  4. 2. ve 3. cevaplar tam benlik hee:) Ev alıp yalnız yaşamak Süper fikir ben varım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev alacak seviyede değilim henüz :) ama yuva yapacak güce sahibim :) yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Yeni yaşamında başarılar dilerim canım seni çok seviyorum:))

    YanıtlaSil
  6. ben de bazen alınganımdır olsun :D
    ya bi de ben blogumda yılın kitabı etkinliği başlattım sen de yorum yapersan sevinirim mutlu olurum :))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkür ederim :) hemen bakıyorum

      Sil
  7. o zamaaaan sana seneye huzur gelsin yaaaa oleeeey hadiii :)

    YanıtlaSil
  8. 2017'de hayallerimiz gerçek olur umarım Aslı'm.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen katıldım. Sizide bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
  10. başka bir şehirde başka bir hayat bu benimde en çok istediklerim arasında. bu arada keşif etkinliğinden geldim. Sizi takipteyim bana da beklerim sevgiler :) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) hayallerin ortak olması çok güzel :) destek için mutlaka uğrarım ama bu aralar hiç keşif etkinliğine katılmadım

      Sil
  11. Umarım 2017 hayallerini gerçekleştireceğin bir yıl olur....

    YanıtlaSil
  12. İlk cevap resmen ben ya, çok çabuk alınırım ama hiç belli etmem tabi belli etmeyince de biriktirip en sonunda küçük birşeye patlarım . Ama birşey diycem sen hiç çabuk sinirlenicek gibi durmuyorsun var ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessiz atın çiftesi pek olur demiş atalarımız :))

      Sil