25 Eyl 2016

E-KİTAP İNDİRME

23 yorum
Griple uğraştığım bir pazar gününden herkese merhaba. Kitap okumayı çok seviyorum.Gerek kokusunu duya duya gerek ekranı okşaya okşaya(bazı büyüklerimizin tabiriyle).Ama hem taşıması daha kolay hem daha ekonomik olduğu için genellikle e-kitap  tercih ediyorum. 2 adet cihazla okuyorum.Biri kitap boyutuna daha yakın olan tablet,diğeri cep telefonum.Bugün paylaşacağım kitaplar her ikisinde de okunabilir. Ama kitap okuyucunuz varsa sadece EPub yükleyebilirsiniz. Ayrıca birkaç okuma programı da yazacağım.Google Play kitaplarda kitap okuyabiliyorum ancak kitap yüklemeyi beceremiyorum bu yüzden bu programlar çok işimi görüyor.Ve sayfa çevirme efektini seviyorum :) Ama eğer yüklemenin bir yolunu biliyorsanız lütfen yazar mısınız? Birde indirmeyi başaramayan arkadaşlar bana ulaşabilir ben indirir yollarım ;)



Kapatılan ekşi sözlük e-kitap ağı meritokrasinin son kalesi.Umarım burada paylaşarak başlarını yakmıyorumdur.En çok bu siteyi kullanıyorum.Bütün kitaplar okunabilir durumda ve Epub formatında. Bütün kült kitapları ve klasikleri bulabilirsiniz.Haruki murakami yada albert Camus kitapları gibi. Bazı son dönem kitapları da mevcut.

KUTUCUĞUM

Tıpkı meritokrasi gibi çok fazla kitabı bünyesinde bulunduran bir site




Son zamanlarda çıkan kitapları indirebileceğiniz bir site. EPub&PDF paylaşım yapıyorlar.Ben okuması daha iyi ve kolay olduğu için genelde -bulabildiğimde-EPub olarak okuyorum.Basit bir arayüze sahip.Aradığınızı bulabileceğinize inanıyorum.


Yukarıdaki siteyle benzer özelliklere sahip. Yine çoğu zaman yeni ve popüler kitapları yayımlıyorlar. Arayüzü basit ve anlaşılabilir.



Diğer iki site kadar yeni kitapları olmasa da bir çok popüler ve kült kitapları yayımlıyorlar.Basit arayüzünün yanında nasıl indirileceğine dair bir rehberleri mevcut



Tamamı dini kitaptan oluşan bir kaynak.Eğer bu türde kitap arıyorsanız bir bakın derim.Reklamsız ve direkt indirme avantajı var.



Yalnızca androidde bulunan e-okuyucu. Hem PDF hem EPub okuyabiliyor.EPub formatının artısı kitabı sesli olarak okuyabilmesi.Ayrıca not alabilir yada renklerle işaretleyebilirsiniz. Üç farklı okuma ve 1 tane batarya modu var.Tamamen ücretsiz ve basit bir arayüze sahip
Moon+ Reader

Prestigio gibi çok başarılı bir program.Yalnız bildiğim kadarıyla Türkçe dil seçeneği yok.Ancak  diğer tüm özellikler kendisinden mevcut. Ancak bu mu prestigio mu deseler ben prestigioyu tercih ederdim.

iBooks & Play kitaplar

Bu iki program ise apple ve androidin kendi kitap okuyabileceğiniz programları. Cihaza extradan bir program yüklemeyi tercih etmeyenler için idealler.Ancak yukarıda da yazdığım gibi ben play kitaplara kitabı yükleyemiyorum. Ancak onunla açıp okursam yükleniyor.

Sizin bana önerebileceğiniz site ve program ayrıca kitap varsa yorumlarınızı bekliyorum.Dediğim gibi indiremeyen arkadaşların yorum ve e-posta bırakması yeterli olur.Hemen yollayabilirim :)

Sevgilerle..

Aslıhan T.
Aslıhan T.

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

23 yorum:

  1. Teşekkürlerrr bende e kitapçıyım:)

    YanıtlaSil
  2. bende kindle ile okuyorum. eğer kindle ile okuyosan, geçenlerde bir kindle arşivi buldum ki ağlayacaktım az daha :) o arşivde bulunmayan kitap olursa diye sık kullanılanlara ekliyorum. çünkü pdf lerde dönüştürülebiliyor kindle formatına :)

    sayfa geçirme efektini hiç bilmiyorum. fakat çok seviyorum yine de kindle'mı. 20 tane kitap var içinde şu an ve hepsi kalın kitaplar. tek cihazla onca kitabı istediğim her yere getirebilmenin rahatlığı ve huzuru tarif edilemez :) yaşasın ekitap! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siteyi söylesen bende ağlamak istiyorum ama :D aynen yaşasın E-kitap :)

      Sil
  3. Kindle aldığımdan beri, ben de e-kitapçılardanım. Bazen istediğim kitapları bulmakta zorluk çekiyorum maalesef. İnternetten kitap satışı yapan büyük kitapçıların artık bu kindle uyumuna bir çözüm bulmalarını diliyorum. Böylelikle çok daha kaliteli bir şekilde okumanın keyfine varabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra bulmuş öyle bir site :) Onun yarı sıra İnternette dönüştürme imkanın var :) inşallah dikkat ederler :) istediğin bir kitap varsa yaz bir bakayım buluruz mutlaka :)

      Sil
  4. Ben e kitap okuyamıyorum ya , bir ara yurt dışında iken okuyordum , ama şimdi kullanamıyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaba dokunmak isteyenlerden sanırım Saliha :)

      Sil
  5. E-kitap kullanıcısı olarak kitap bulmakta zorlanmaya başladım. İlk başta idefix ve Dr gibi sitelerden alabiliyordum. Ama şimdi oralar Kobo ekitaba geçince başka ekitap okuyucuda izin vermiyor. Sadece kendi uygulamasından okuyabiliyorsun.Türkiye'de ekitap gelişmemesinin en büyük sebebi bu. Çünkü firmalar ekitaba değil ekitap okuyucu üreticisine yatırım yapıyor. Bu okuyucuyu almazsan benden ekitap alamazsın tarzından..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ancak şahsen e-okuyucuların öğrencilerin alabileceği fiyatlarda olduğunu düşünmüyorum. Üstelik bu okuyuculara özgürce kitap yükleyemiyorsak almanın ne anlamı var değil mi?

      Sil
  6. çok harika bir bilgi olmuş bende genelde kıtaplarımı bızımherşeyimiz blogdan okuyorum. yandex diske de ıstedıgınız kadar kıtap kaydebılırsınız pdf ındırdıgınız zaman. bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) hemen bakıyorum :)

      Sil
  7. Ben yapamazdim galiba gözlerim agrir ama okuyabilenlere helal olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E-okuyucu olsa göze hiç bir zararı yok ama malesef bende bulunmuyor

      Sil
  8. Türkçe olarak genel de kitapindir.in sitesini kullanıyorum. Şimdi sizden birde Meritokrasi Katalog öğrenmedim bakalım nasılmış. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  9. Çok faydalı bir yazı olmuş bu Aslı. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkür ederim ablacım. Sonradan birkaç kaynak daha buldum :) onları da ekleyeceğim :)

      Sil
  10. Süper bir konu olmuş. Ben google kitap' ı kullanıyorum, hala yüklemeyi öğrenemediysen yardımcı olurum. Elinde e bup formatında tavsiye ettiğin kitap varsa ve vermek istersen müthiş olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii yardımcı olursanız sevinirim. Kitabı açabiliyorum varsayılan program o olduğu için ama direkt kendisine yükleme yapamıyorum :)) verdiğim linklerde her kitabı bulabilirsiniz ama bende de 120 kitap var özellikle istedikleriniz varsa yollayabilirim

      Sil
    2. bilgisayarınıza indirdiğiniz ebup ya da pdf formatındaki kitabı google play>kitaplar>kitaplarım sekmesine geliyoruz. sağ üst köşedeki DOSYA YÜKLE tuşuna tıklayıp kitabımızı yüklüyoruz. Hepsi bu kadar :)

      Sil
    3. Şu an özellikle aradığım bir kitap yok ama blogunuzu biraz gezeyim, özellikle tavsiye ettiğin bir kitap varsa isterim :)

      Sil
    4. Dosya yükleme tuşu yok malesef :( tabii istediğinizde yazmanız yeterli

      Sil