16 Ara 2020

E-KİTAP İNDİRME | 2021 GÜNCEL LİSTE


#2021 Güncelleme
Arkadaşlar paylaştığım siteler telif ihlalinden dolayı kapanabiliyor ki bu ihtimal blog içinde var.Maalesef bu  ve benzeri paylaşımlarda kaynak sitelerin kapanmalarına etki edebiliyor. Yine de onlarda bende bir yolunu hep buluyoruz. Tek amaç kitap alamayan okurları kitaplarla buluşturmak. Bu yüzden kaynak sitelerde reklamlar sizi yıldırmasın lütfen :) Bende zaten pop-up reklam bulunmuyor. Ayrıca en yeni linkler gri fon olanlar kafanız karışmasın :) ve bulamadığınız eserler  için yorumlarda cevap alamazsanız lütfen iletişim formunu kullanın böylece daha erken cevap alabilirsiniz

Ayrıca ilerleyen dönemde en azından elimdeki kitapları bir siteye yükleyerek reklamsız bir şekilde sunmayı düşünüyorum. Takipte kalın lütfen :) Keyifli okumalar,
Aslıhan.


Griple uğraştığım bir pazar gününden herkese merhaba. Kitap okumayı çok seviyorum.Gerek kokusunu duya duya gerek ekranı okşaya okşaya(bazı büyüklerimizin tabiriyle).Ama hem taşıması daha kolay hem daha ekonomik olduğu için genellikle e-kitap  tercih ediyorum. 2 adet cihazla okuyorum.Biri kitap boyutuna daha yakın olan tablet,diğeri cep telefonum.Bugün paylaşacağım kitaplar her ikisinde de okunabilir. Ama kitap okuyucunuz varsa sadece EPub yükleyebilirsiniz. Ayrıca birkaç okuma programı da yazacağım.Google Play kitaplarda kitap okuyabiliyorum ancak kitap yüklemeyi beceremiyorum bu yüzden bu programlar çok işimi görüyor.Ve sayfa çevirme efektini seviyorum :) Ama eğer yüklemenin bir yolunu biliyorsanız lütfen yazar mısınız? Birde indirmeyi başaramayan arkadaşlar bana ulaşabilir ben indirir yollarım ;)


YERİNE ekitap.site 
#SİTE TELİF YEDİ# TELEGRAM GRUBU LİNKİ EKLİYORUM.
Kapatılan ekşi sözlük e-kitap ağı meritokrasinin son kalesi.Umarım burada paylaşarak başlarını yakmıyorumdur.En çok bu siteyi kullanıyorum.Bütün kitaplar okunabilir durumda ve Epub formatında. Bütün kült kitapları ve klasikleri bulabilirsiniz.Haruki murakami yada albert Camus kitapları gibi. Bazı son dönem kitapları da mevcut.

Maalesef bu yazının ilk yazıldığı dönemden uzun sayılabilecek bir süre sonra meritokrasi kapandı.
E - kitapçılarda birçok kitabı bünyesinde barındırıyor.Tek eksi yönü reklam bekleten barındırması

#2021
Site önceki versiyonlar gibi katalog halinde ayrıca arama yapabilirsiniz. Epub ve pdf halinde birçok eser bulunuyor


Yukarıdaki siteyle benzer özelliklere sahip. Yine çoğu zaman yeni ve popüler kitapları yayımlıyorlar. Arayüzü basit ve anlaşılabilir.

Hala Yayında :)

#2021
Site ve benzerine ulaşamadım bu yüzden 2 adet yandex arşivi ekliyorum. 2.arşiv tamamen epublardan oluşuyor.


 YERİNE HATTUŞA LİVE
Diğer iki site kadar yeni kitapları olmasa da bir çok popüler ve kült kitapları yayımlıyorlar.Basit arayüzünün yanında nasıl indirileceğine dair bir rehberleri mevcut

Bu sitede temiz hazırlanmış 3000 üzerinde eser var size aylık 10 epub hakkı veriyor. Böylece ücretsiz ve reklamsız olarak kullanılabiliyor.

#2021
Hala aynı site içeriğine sahip ancak teliften dolayı isim değiştirdiler


E-Kitap Adresi içerisinde bir çok klasiği barındırıyor




Yalnızca androidde bulunan e-okuyucu. Hem PDF hem EPub okuyabiliyor.EPub formatının artısı kitabı sesli olarak okuyabilmesi.Ayrıca not alabilir yada renklerle işaretleyebilirsiniz. Üç farklı okuma ve 1 tane batarya modu var.Tamamen ücretsiz ve basit bir arayüze sahip
Moon+ Reader

Prestigio gibi çok başarılı bir program.Yalnız bildiğim kadarıyla Türkçe dil seçeneği yok.Ancak  diğer tüm özellikler kendisinden mevcut. Ancak bu mu prestigio mu deseler ben prestigioyu tercih ederdim.

iBooks & Play kitaplar

Bu iki program ise apple ve androidin kendi kitap okuyabileceğiniz programları. Cihaza extradan bir program yüklemeyi tercih etmeyenler için idealler.Ancak yukarıda da yazdığım gibi ben play kitaplara kitabı yükleyemiyorum. Ancak onunla açıp okursam yükleniyor.

Sizin bana önerebileceğiniz site ve program ayrıca kitap varsa yorumlarınızı bekliyorum.Dediğim gibi indiremeyen arkadaşların yorum ve e-posta bırakması yeterli olur.Hemen yollayabilirim :)

Sevgilerle..

NOT: Yorumlarda benim deneyimlemediğim için paylaşamadığım bilinmedik  ancak birçok eser barındıran linkler mevcut. Deneyimlersem güncel listeye eklerim zaten haberiniz ola :)
Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

86 yorum:

  1. Teşekkürlerrr bende e kitapçıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkür ederim :)

      Sil
    2. kurana dair:
      https://yadi.sk/d/1-sRZOqe5a-qUg
      https://yadi.sk/d/FJk-iUPQRlaz9Q

      Sil
    3. niçin erişilmiyor.anlayamadım.

      Sil
  2. bende kindle ile okuyorum. eğer kindle ile okuyosan, geçenlerde bir kindle arşivi buldum ki ağlayacaktım az daha :) o arşivde bulunmayan kitap olursa diye sık kullanılanlara ekliyorum. çünkü pdf lerde dönüştürülebiliyor kindle formatına :)

    sayfa geçirme efektini hiç bilmiyorum. fakat çok seviyorum yine de kindle'mı. 20 tane kitap var içinde şu an ve hepsi kalın kitaplar. tek cihazla onca kitabı istediğim her yere getirebilmenin rahatlığı ve huzuru tarif edilemez :) yaşasın ekitap! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siteyi söylesen bende ağlamak istiyorum ama :D aynen yaşasın E-kitap :)

      Sil
  3. Kindle aldığımdan beri, ben de e-kitapçılardanım. Bazen istediğim kitapları bulmakta zorluk çekiyorum maalesef. İnternetten kitap satışı yapan büyük kitapçıların artık bu kindle uyumuna bir çözüm bulmalarını diliyorum. Böylelikle çok daha kaliteli bir şekilde okumanın keyfine varabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra bulmuş öyle bir site :) Onun yarı sıra İnternette dönüştürme imkanın var :) inşallah dikkat ederler :) istediğin bir kitap varsa yaz bir bakayım buluruz mutlaka :)

      Sil
    2. Merhaba.Benim aradığım bir kitap var.Her Ay Farklı Kızlarla Görüş ---- ismi bu.Gökhan x in kitabı.Bulursanız sevinirim.

      Sil
    3. Merhaba Aslıhan hanım.Benim aradığım fakat bulamadığım bir kitap var.Kitabın ismi------Her Ay Farklı Kızlarla Görüş-----Gökhan x den bir kitap.Bulursanız haber ederseniz sevinirim.

      Sil
    4. Maalesef kitaba bende ulaşım sağlayamadım @paranominal adlı bir instagram hesabı mesaj yazanlara yolluyormuş sanırım.

      Sil
    5. evet yolluyorum arkadaşlar :) konu linki :https://paranominalx.blogspot.com/2018/07/her-ay-farkl-kzlarla-gorus-bedava-pdf.html

      Sil
    6. Hava uyaniyor yazar elise kova. okumak istyrum ama pdf bulamadim sizden ricam bana yardimci olurmusnz?

      Sil
    7. Cam şato serisinin 7. Kitabini bulamadim yardimci olurmusunz

      Sil
  4. Ben e kitap okuyamıyorum ya , bir ara yurt dışında iken okuyordum , ama şimdi kullanamıyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaba dokunmak isteyenlerden sanırım Saliha :)

      Sil
  5. E-kitap kullanıcısı olarak kitap bulmakta zorlanmaya başladım. İlk başta idefix ve Dr gibi sitelerden alabiliyordum. Ama şimdi oralar Kobo ekitaba geçince başka ekitap okuyucuda izin vermiyor. Sadece kendi uygulamasından okuyabiliyorsun.Türkiye'de ekitap gelişmemesinin en büyük sebebi bu. Çünkü firmalar ekitaba değil ekitap okuyucu üreticisine yatırım yapıyor. Bu okuyucuyu almazsan benden ekitap alamazsın tarzından..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ancak şahsen e-okuyucuların öğrencilerin alabileceği fiyatlarda olduğunu düşünmüyorum. Üstelik bu okuyuculara özgürce kitap yükleyemiyorsak almanın ne anlamı var değil mi?

      Sil
  6. çok harika bir bilgi olmuş bende genelde kıtaplarımı bızımherşeyimiz blogdan okuyorum. yandex diske de ıstedıgınız kadar kıtap kaydebılırsınız pdf ındırdıgınız zaman. bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. Ben yapamazdim galiba gözlerim agrir ama okuyabilenlere helal olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E-okuyucu olsa göze hiç bir zararı yok ama malesef bende bulunmuyor

      Sil
  8. Türkçe olarak genel de kitapindir.in sitesini kullanıyorum. Şimdi sizden birde Meritokrasi Katalog öğrenmedim bakalım nasılmış. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://disk.yandex.com.tr/d/Epimjsd5JLlE9g
      meritokrasi ilk 2013 yayından artık güncellenmeyen 2021 e kadar her silinmiş dosyayı bile içeren arşiv. bunları TEbook ile txt formatına çevirdim. Okumak için baş misket gözü biraz arızalı olduğundan, her beş sayfada bir cümleyi bölmeyecek şekilde . yerine onbeş ; koyuyorum. bunu DOSYA OKUR ile mp3'e çeviriyorum. sourceforge mp3 splitter joiner ile de her bir beş sayfayı 5 saniye sesiz içeren mp3 leri "böl" deyince kırkar dakiaklık bölümlerle mp3 ler hazır hale geliyor. youtube üzerinde pek çok kitabın okunmuş hali mevcut. ayrıca archive.org üzerinde 15 bin saatlik sesli kitap mp3 arşivleri mevcut. baş misket gözü arızalılar veya sağlam olsa bile gündüz direksiyonda değilken yolculuk esnasında dinleyerek okuma isteyenler için sesli kitapları çekinerek öneririm. gözü sağlam olanlara önerilmesi tembelliğe yol açtığı için çekindim.

      Sil
  9. Çok faydalı bir yazı olmuş bu Aslı. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkür ederim ablacım. Sonradan birkaç kaynak daha buldum :) onları da ekleyeceğim :)

      Sil
  10. Süper bir konu olmuş. Ben google kitap' ı kullanıyorum, hala yüklemeyi öğrenemediysen yardımcı olurum. Elinde e bup formatında tavsiye ettiğin kitap varsa ve vermek istersen müthiş olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii yardımcı olursanız sevinirim. Kitabı açabiliyorum varsayılan program o olduğu için ama direkt kendisine yükleme yapamıyorum :)) verdiğim linklerde her kitabı bulabilirsiniz ama bende de 120 kitap var özellikle istedikleriniz varsa yollayabilirim

      Sil
    2. bilgisayarınıza indirdiğiniz ebup ya da pdf formatındaki kitabı google play>kitaplar>kitaplarım sekmesine geliyoruz. sağ üst köşedeki DOSYA YÜKLE tuşuna tıklayıp kitabımızı yüklüyoruz. Hepsi bu kadar :)

      Sil
    3. Şu an özellikle aradığım bir kitap yok ama blogunuzu biraz gezeyim, özellikle tavsiye ettiğin bir kitap varsa isterim :)

      Sil
    4. Dosya yükleme tuşu yok malesef :( tabii istediğinizde yazmanız yeterli

      Sil
  11. Benimde bedava ekitap indirme sitem var uzun zamandır emek veriyorum günlük istek kitap ekliyorum eğer önerirsiniz çok mutlu olurum
    https://bedavaekitaparsivi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeyi güncellediğim zaman ekleyeceğim inşallah :) yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
  12. http://www.kitaplink.com 'u tavsiye ederim. Ben genelde bu siteyi kullanıyorum. Aradığım her kitabı bulamıyorum telifli kitap paylaşmadıklarından sanırım ama genel olarak kullanışlı, hızlı bir arayüzü var ve reklam sayısı çok az. Diğer sitelerdeki gibi 5 saniye reklam bekleme saçmalığı da yok. Dünya Klasikleri, 100 Temel Eser gibi başyapıt niteliğinde eserler arıyorsan bir bakmanı öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim inşallah listeyi güncellediğim zaman eklerim :)

      Sil
  13. Ya ben de okuyorum ama çok istediğim ama bulamadığım bir kitap var iyilik ve kötülük okulu 3-sonsuz mutluluğun sonu hiç bir yerde bulamadım çok güzel bir seri çocuk -genç kategorisinde yer alıyor ama öyle değil büyükler de okuyabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım çizgi filmi vardı bu kitabın :) kitap olarak hiç denk gelmemiştim. 1 ve 2 var ancak 3 yok. Zira kitap popüler değilse PDF olarak zor bulunuyor. Para vermek istemiyorsanız şehrindeki kütüphaneye bakabilir yada takas yolu ile okuyabilirsiniz

      Sil
  14. Aslında New York Times de en çok satanlar listesindeydi yani popüler pdf olarak aramamın nedeni yaşadığım şehirde (kütüphane,kitapçı,kırtasiye) bulamamış olmam 3. Kitabın turkce çevirisi yapıldı inş en kısa sürede pdf sini paylaşırlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen popülerlik Türkiye piyasasına yansımıyor. Sizin için umarım yaparlar :)

      Sil
    2. Umarım :)

      Sil
  15. Merhabalar ben istediğim kitapların bulamıyorum pdflerini. Rica etsem Beyza Aksoy-Siyah kuğu kitabını sizde varsa e mail adresime göndere bilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende araştırdım. Maalesef her kitap bende bulunmuyor. İlerde eklenirse ancak indirebilirim

      Sil
  16. bizim siteyide yayınlarsanız sevinirim
    https://www.ekitapindir.tk/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncellediğim zaman ekleyeceğim inşallah :)

      Sil
  17. ücretsiz pdf kitaplar paylaştığımız siteyi de eklerseniz mutlu olurum, iyi günler.

    https://ekitapindirici.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Yandex – Google Drive PDF İndir – Epub İndir
    Son zamanların en popüler e-kitap gündemlerinden biri ile karşınızdayız. İnternet kullanımının arttığı ve sıradanlaştığı günümüzde bazı kaynaklar, ihtiyacımıza direkt yanıt verdiği için alternatiflerden sakınıyoruz. PDF kitap indirme ve epub okuma konusunda da depolama siteleri ön planda. yandex pdf indir

    YanıtlaSil
  19. https://yadi.sk/d/Q6DuFtls3Su94Q

    YanıtlaSil
  20. https://www.ekitappdfoku.com/ 1 senedir açık e kitap indirme sitesidir.Güvenilirdir kullanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika Bir Liste olmuş teşekkürler.

      Sil
    2. Yorumlarınız için ben teşekkür ederim:)

      Sil
  21. Aşk nöbeti diye bir kitap var hiçbir yerde bulamadım bir bakar mısınız ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arattım ancak bulamadım.

      Sil
    2. whatpadd de okunabiliniyormus...

      Sil
    3. Doğrudur yazarı orada yazmaya başlayıp daha sonra bastırmış. Dediğim gibi aratıp bulamadım. Yazar ve kitap ilgi alanımda olmadığı için kişisel arşivimde bulunmuyor yoksa yollardım :)

      Sil
  22. Teşekkürlerrrr. Aklımda bulunsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek yorumunuz için ben teşekkür ederim:)

      Sil
  23. Ateş ve kan george r.r.martin pdf bulamadim bulursanız bana atabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telif yemiş kitap sanırım. Aramaya devam edeceğim ama şuan bulamadım

      Sil
  24. selam.
    Bu site hiç dikkatinizi çekmedi sanırım.
    Saygılarımızla
    https://kitapazzi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  25. Merhaba! İyilik ve kötülük okulu 3'ü bulamadım hiç, elinizde varsa yollayabilir misiniz

    YanıtlaSil
  26. Merhaba! İyilik ve kötülük okulu 3. kitap var mıdır elinizde, epostamı versem gönderebilir misiniz, teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, geç gelen cevap için lütfen kusura bakmayın. Kitap benim şahsi arşivimde yok, sizin için araştırdığımda ise ulaşamadım. İlerleyen zamanlarda kitabın aldığı ilgiye bağlı olarak çıkabilir.

      Sil
  27. Selamlar. Fatih murat arsal buz sıcağı varmıdır acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar,maalesef kişisel kütüphanemde bulunmuyor. Yazıdaki kaynaklardan farklı bir kaynak bulabilirsem güncelleyeceğim lütfen takipte kalın

      Sil
  28. Merhabalar, e-kitapları güvenilir bir şekilde temin edebileceğimiz site tavsiyeniz var mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, inşallah yeni kaynaklar bulup emin olduktan sonra 2021 güncel liste olarak sizlerle paylaşacağım,lütfen takipte kalın.

      Sil
  29. Merhaba

    Bloggerlar olarak telegram grubunda buluştuk, yazılarımızı ordan paylaşıyoruz, daha fazla kişiye ulaşıyoruz. Telegramda kimseye numaranızı vermiyorsunuz zaten google plus grupları gibi düşünün. Grubun adı Blogger Türkiye. Eğer katılırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan telegram kullanmıyorum kullandığım zaman sizinle iletişime geçerim mutlaka 😊

      Sil
  30. Kırılan e-kitap okuyucumdan uzun bir süre sonra yeniden alabilme şansım oldu ama büyük hayallerle aldığım Kindle, daha paketinde tertemiz duruyor :) Eğer bir gün kullanmaya başlamaya kendimi ikna edersem diye linkleri not aldım bir kenara.
    Ama senin bir site açıp elindekileri paylaşmanı tavsiye etmem. Eminim telif konusunda büyük sıkıntılara sebep olabilecektir. Dikkatli ve temkinli olmakta fayda var. Son zamanlarda görseller, fotoğraflar, film afişleri hatta fragmanları konusunda bile o kadar sıkıntılar var ki ortada kendi blogumu tamamen sade bir hale getirip 500 üzeri görsel temizledim :D ve daha kaldırılması gereken fragmanlar var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni cihazınız hayırlı olsun hocam :) umarım kullanırsınız ama her halükarda siz okumayı aksatmazsınız biliyorum. Bende teliften çekindiğim için şimdilik erteliyorum. Uyarınız için teşekkür ederim :)

      Sil
  31. zaman bisikleti kitabı ve etrafına duvar ören çocuk var mı?

    YanıtlaSil
  32. Arşivlerin boyutu ne kadar acaba?

    YanıtlaSil
  33. paylaşımlar için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yorumunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  34. güzel liste.
    bi de ekitapindirpdfindirr.blogspot.com var. kpss kitapları için tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili hande katkı yaptığın için teşekkürler :)

      Sil
  35. Selam uzun zamandır buralarda yoktum senide eskiden takip ederdim bende yeni bir blog açtım. Destek amaçlı bloguma bi göz atıp blogumu takip eder misin :)

    YanıtlaSil
  36. Ellerine ve emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  37. Mehtap Soyuduru Çiçek Gelin var mı bir yerlerde :) Bulamıyorum pdf olarak ya reklamdan geçilmiyor linkler

    YanıtlaSil
  38. eski kitaplar bir şekilde bulunuyor lakin özellikle son 3-5 senelik kitapların çoğunu bulmakta zorlanıyorum.güncel kitapların bulunduğu bir arşiv biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
  39. Siyah kuğu 2 ruh kadehi pdf varmı acaba

    YanıtlaSil