9 Ağu 2018

KONUK YAZAR | ŞİİRLERİM - DUDU ALTINTAŞ

Günaydın. Görüşmeyeli uzun zaman oldu sizlerle. Hayatımı düzene sokma uğraşı içerisindeyim şu sıralar. İnşallah bu süreç bittiği zaman kendi yazılarımı da yazacağım. Aslında bir çok konuk yazar olmak isteyen arkadaşım vardı. Onları kendi yazımı yazdıktan sonra paylaşmak için bekletiyordum. Ancak aradan uzun zaman geçtiği için yeniden ulaşmaya çalıştığımda geri dönüş alamadım. Tam üzerine Dudu hanım yazdı bana. Kendilerini beklettiğim için özür diliyorum ve Dudu hanımın şiirini hiçbir değişiklik yapmadan sizlerle paylaşıyorum. Benim için de sizler içinde güzel bir değişiklik oldu :) sizlerde konuk yazar olmak isterseniz yorumlarda belirtebilirsiniz. 

°°°°°°°


Gece boğdu beni özleminle
Yaktı yıktı çaresizce
Böyle olmasaydı keşke
Beni sevmen zor olmamalıydı

Sen bazen yıldızlar kadar uzak
Yaralı gönlüme tuzak
Özlemin en güzel yerinde bana yasak
Sensiz yaptığım biçare kalakalmak

En serin geceme deniz kokusu
Fesleğenimsin bir kucak dolusu
Adın bana sevdanın yolu
Ben o yolun sadık yolcusu

Umudun en güzel hali
Gözlerin dünyanın cenneti
Gülüşün ruhumda ebedi
Yüreğime ağırdır sensizliğin elemi
                                  Dudu ALTINTAŞ

Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

11 yorum:

  1. Merhaba hoşgeldin canım benim 😊❤ yoktun bayadir ..cok güzelmiş Dudu hanım şiiri yüreğine kalemine sağlık 😊senin de emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Hoşbulduk 😊 maalesef öyle oldu. Ama inşallah önümüzdeki haftadan itibaren düzenli olarak yazmaya devam edeceğim. Onun yerine de teşekkür ederim. Sevgiler💜 yorumun için de ayrıca teşekkür ederim

      Sil
  2. Çok teşekkürler❤

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsiiin sok hadi hayatını düzeneee başarılaar kolaylıklar sanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Çok teşekkür ederim :) ❤❤❤

      Sil
  4. Çok güzel bir şiir, hem Dudu Hanım'ın hem de sizin emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanımefendi ve kendi adıma teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Merhaba, blogunuzda daha nice güzel yazılar görmek üzere!
    Sevgilerimle, B
    Takibimdesiniz, yeni yazımı gördünüz mü? :) https://benirva.blogspot.com/2018/09/su-ksackhayatta-bu-kadar-guzel-dunyada.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hemen takibe alıyorum :)

      Sil
  6. Dudu hanımın şiiri gerçekten güzelmiş, eline sağlık olsun, paylaştığınız için teşekkürler:)

    YanıtlaSil