11 Kas 2021

11.11.2021 | YİRMİYEDİ

♫ Bir harmanım bu akşam - Fikret Kızılok


 
27'ler Kulübü


Merhabalar,
Çok uzun bir zamandır yazmıyorum. Sitemi ilk açtığım yıllarda ki acemiliği yaşıyor gibiyim. Hangi kelimeler birbirine yakışır, hangi cümle daha uygundur diye düşünürken duraklaya duraklaya yazıyorum bu yazıyı. Büyük ihtimalle kısa ve parça parça olacak. Halbuki eskiden böyle değildim yani değilmişim.  Geçenlerde eski yazılarımı açıp okudum. O yazı ve o yazıyı yazan genç hanımefendi bana çok yabancı geldi.  Cümle yapısı ve üşünce tarzı şuan ki benden o kadar uzak  ki. İtiraf ediyorum birazda etkilendim kendisinden. Eski günlüklerimi de okurken aynı hisse kapıldım. Şimdi kendimi o kadar iyi ifade edemem herhalde.

Ben değişmiş ve dönüşmüşüm. Ve üzülerek bildiriyorum ki bu hiç iyi anlamda olmamış. İsyan ve sistemlerinin yanında umut taşıyan o Aslıhan değilim artık. Sitemlerim ve isyanlar azaldı,umut ise bitti. Karamsarlık ile karıştırmayın lütfen.  Sadece hayal kurmuyorum ve beklentilerim yok, ne gelirse gelsin başıma mümkündür diyerek kabulleniyorum.  Umutsuzluk çabasızlığı doğurur sayın  okuyucu, ben çaba göstermiyorum artık olması gereken neyse onu yapıyorum sadece. Katip Bartleby karakterine daha bir benzetiyorum artık kendimi. Tabii ki  bu bir anda olmadı. Zaten sadece iyi şeyler bir anda başlar ve maalesef çoğu biter. Yazmadığım süre içinde hayatımdaki insanlara bilenanlatabildiğim-anlatamadığım süreçler atlattım.

Ve ilginçtir ki 27 yaşında başladığım noktaya geri dönmüş bulunmaktayım. Bu yüzden başlık "YİRMİYEDİ". Derler ki 27 yaşında bir sendrom yaşarmış insan. Hayatını değiştirenler ve bitirenler için özel bir yaşmış. Yukarıda çizimlerini gördüğünüz sanatçılar ise 27 yaşında hayatını kaybeden nam-ı diğer 27'ler kulübü.

Başa döndük dönmesine de kolay olmadı. Bu süreçleri yaşarken herhalde 27 yaşında gidenlerden olacağım dedim. Çok şeyi sorguladım, sızladım,ağladım,sevdim, güldüm,çabaladım,kavgalar ettim ve düşündüm. Ve Vesselam 27'nin ortasına gelebildim. Hayatını bitirenlerden olmam da değiştirenlerden olur muyum bilemiyorum. Belki umutlarım bile yeniden yeşerir kim bilir? Allah yeniden başlayanların yardımcıdır.

İnşallah bundan sonra yeniden buradayım. Kimse okumasa bile yeniden yazabilmek bana çok iyi geldi. Bir sonraki yazıyı daha uzun yazarım belki. Eskiden olduğu gibi size bir şarkı bırakıyorum. Bu günlerde en çok dinlediğim parçalardan biri. Zira kendimi buluyorum. Keyifli dinlemeler...


Sağlıcakla,
Aslıhan.

Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

12 yorum:

  1. Yeni yaşının sana hiç tahmin edemediğin kadar güzellikler; huzur, sağlık ve mutluluklar getirmesini diliyorum. Umarım her şey umduğundan da güzel olur. Sen tekrar yaz, biz buralardayız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hocam. İnşallah cümlemiz için öyle olur 🙏😊

      Sil
  2. Bu gencecik yaşında bu kadar tükenmişlik de nedir Aslıhan? Yılların sana ne getirdiğini bilmeden kurdum bu cümleyi. Çok şey yaşamış olabilirsin elbette. Herkesin farklı bir acı eşiği olduğunu da biliyorum. Bütün bunlara rağmen yaşanacak güzel günler vardır diye düşünüyorum. Ben bile hâlâ direniyorsam sen zaten direnmelisin.
    Belki tüm karamsarlık burayı ihmal ettiğinden oluyor. Daha sık uğra bloğa. Daha sık yaz.
    Güzellikler seninle olsun. 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllar bana getirmedi de götürdü diyelim sayın hocam. Ama haklısınız biliyorım beterin beteri var dayanmalıyız. Belki de öyledir daha sık yazmaya çalışacağım inşallah. Rabbim hepimize güzellikler nasip etsin. Yorum için çok teşekkür ederim 🙏

      Sil
  3. Hoşgeldin seni görmek ne güzel yeniden 🤗 Gerçekten çok uzun zaman olmuş 🙂 Dilerim bundan sonra Yeni yaşın sana
    Sağlık güzellik huzur daha nice mutlu yıllara İnşallah sen o güzel gönlünü ferah tut Rabbim herşeyin hayırlısını versin inşallah 🤗 kocaman sevgiler 🤗 canım benim 💙🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sizi de yeniden görmek çok güzel 😊 Amin cümlemize inşallah. Çok teşekkür ederim. Sevgiler 🖤🙏

      Sil
  4. Mrb.blogunuzu yeni gördüm;) Yeni yaşınız beraberinde mutluluk huzur,sağlık ve güzellikler getirsin.Ben de ara verdim tekrar geldim,yazmak hep iyi gelir inşallah 🤲

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Çok teşekkür ederim yeniden hoşgeldiniz :)

      Sil
  5. yeniden başlamak da bir fırsattır bence...yeni yılda herşey gönlünüze göre olsun inşallah....sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) Hepimizin inşallah :) Sevgilerle

      Sil
  6. 2022'de ilk yorum benden gelsin o zaman, yazmak güzel bir hobidir her şeyden önce, bence yazabilirsin :) 28 de en güzelidir yaşların ;)

    YanıtlaSil