13 Ara 2015

MERHABA

Ara verdikten sonra yazı yazmak çok garip geliyor. Her an vazgeçme düşüncesi ile dokunuyorum harflere. Her bir kelimede huzursuzluğum biraz daha artıyor. Bilmeyenleriniz var. İnstagram hesabımı sildim ve bloga ara verdim. Bu süre içinde sadece bir bloga yorum yaptım. Aslında sanal alemden tamamen kopmak amacım. İzim kalmasın geride. Nedeni ise zor bir dönemden geçmem. Ben herşeyi aynı anda kaldıran ya da yapabilen biri değilim maalesef. Ve başıma gelen her kötü şey beni deyim yerindeyse kıvrandırıyor. Zayıf bir psikolojiye zayıfım ve kendime eziyet etmek gibi kötü bir huyum var.  İşte bu yüzden iyi kötü bir yere getirdiğim benim başarı sayılabilecek nadir şeylerimden bu blogu ve okuyanları kendimle sıkmak istemiyorum. Sitemkar ve dertli Aslıhan hiç çekilmiyor emin olun. 

Arada Sırada yapan olursa yorumları cevaplamak, küçük paylaşımlar yapmak ve yanlış anlamazsanız reklam yayınlamak için giriş yapacağım. Önceden haber veriyorum ki yadırgamayın bu durumu. Umarım bu süreçte dualarınızı ve desteklerinizi benden eksik etmezsiniz. 

Sizleri Seviyorum...
Dualarım ve Sevgilerimle...
Aslıhan



Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder