15 Eyl 2016

Avon Moroccan Argan Oil Saç Serumu

Merhaba.Uzun zamandır inceleme yazısı yazmadım.Hem kullandığım ürün sayısı çok çok az hemde kozmetik blogları kadar detaylı anlatamıyorum.Bu yüzden çok fazla o kulvara girmiyorum. Ama sınırlı sayıda ürünlerin kullanıpta çok memnun kaldıklarımı sizlerle de paylaşmak istiyorum.

Aslında bu yağ bloggerlar tarafından çok fazla yazılıp çizildi.Bazı blogger arkadaşlarımı tenzih ederek söylüyorum ki genellikle kozmetik blogları kendilerine gelen deneme ürünlerini gereksiz bir şekilde övüyor.Ve tabii bu üründe  övüldü.Ki bu yüzden fos çıkabileceğini düşündüm.  Ben kardeşim avon temsilciliği yaptığı için indirimde görüp almış bulundum.



Ürünün vaadi kuru saçlarını kökten uca besler ve ipeksi bir yumuşaklık kazandırmak,Hepimiz-4 kişi kullanıyoruz- banyodan sonra hafif nemli saçımıza 2-3 pomba uyguluyoruz.
  • Saçlarım daha kolay kolay taranıyor.
  • Yağlı bir his bırakmıyor
  • Kokusu rahatsız etmiyor
  • Bende herhangi bir yan etki yapmadı.
  • Yeni kırıkları engelliyor
LOREAL PARIS ELSEVE MUCIZEVI ONARICI BAKIM YAĞI ile ilgili de benzer yorumları yapmıştım ancak o onarıcı vaadine rağmen onarmamıştı ama Avonun böyle bir vaadi yok.Ve şahsen vaadini yerine getirdiğini söyleyebilirim.Ayrıca indirimde fiyatı benzerlerine göre çok daha uygun oluyor.  Benim görüşlerim böyleydi.Sizler ne düşünüyorsunuz? Kullanan varsa memnun mu?


Sevgilerle..
Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

2 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş:) Ürünü iki yıldır kullanıyorum ve çok memnunum:) Bloğunu takipe aldım bende beklerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) bende memnunum :) mutlaka uğrayacağım :)

      Sil