14 Eki 2015

SON ZAMANLARDA

Merhabalar hepinize nasılsınız görüşmeyeli. Biliyorum ki sizlerde benim gibi buruksunuz. Beni sorarsanız  sizleri de yazmayı da çok özledim. Ama inanın  hiç halim yok ne yazmaya ne yaşamaya... Yorgunum bitkinim. Her şeyden sıkılıyorum. Ama arkamda bırakıp kurtulamıyordum. Artık kurtulmak için bir şeyler yapıp yeni hayatıma başlamalıyım.

Bir süredir kendimi hayatımda ki her şeyi sorguluyorum. Fark ettim ki bir çok şeyi amaçsızca yapıyorum. Bunları alışkanlık haline getirmişim. Ve bu alışkanlıklar  beni daha çok dibe çekiyor. Hayır gizemli gizemli konuşup çıkıp gitmeyeceğim. Bugün her şeyi olduğu gibi yazacağım. 

Alışkanlıklarımın ilki okula neredeyse hiç gitmemem ve alttan derslerim. Okulu uzatma ihtimalim olduğu halde boş vermiş bir şekilde devam ediyorum. Ama artık yeni bir amacım var. Okulu en hızlı şekilde bir an önce bitirmek ve yeniden sınava girmek. Çünkü hayalimi buldum. Gastronomi okuyacağım inşallah. 

Diğer bir alışkanlık ise çok fazla alıngan davranıp her şeye üzülmek. Nolmuş yani insanlar beni önemsemiyor ve sevmiyorsa. Ben kendimi seviyorum ve bunu kendime yapmaya hiç hakkım yok. Ben bir dönem kendimden bile nefret ediyordum. 

Son bir alışkanlık her şeyin suçlusu ailem gibi davranıyorum. Ne kadar kötü olursa olsun ailemi özellikle annemi ve kardeşlerimi çok seviyorum. Artık büyüdüm bana yaptıklarının yanlış olduğunu biliyorum. Ama bunların bedelini nasıl alabilirim ki. Bundan sonra yapacağım şey onları kendi içimde affetmek ve yoluma devam etmek olacak. Ve kendi çocuklarıma aynı şeyleri yaşatmamak olacak. 

Anladığınız gibi artık sırtımda yük, hayatımda fazlalık istemiyorum. Yoksa ruhsal olarak iyice dibe vuracağım. Pozitif bir hayat istiyorum. Ve bunu benden başka kimse benim için yapmayacak bunu anladım. Daha iyi olmak umuduyla... 
Sevgilerle... 


Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

1 yorum:

  1. Aslıhan ^^ blogunu okudum ve cidden seni kendime çok yakın hissettim... dertlesmek istersen eger mailim :clark_gable_24@hotmail.com
    bugunlerde ayni senin hissettiklerini hissediyorum ve bazen çok ağır geliyor. .. yazarsan beni çok mutlu edersin..

    YanıtlaSil