3 Eki 2015

MUTLULUK ARAYIŞI

Merhaba :) hepinize iyi haftasonları diliyorum. Gerçekten oradan oraya koşma ile geçen bir haftanın sonu herkese iyi gelecektir...

Tabii birde benim gibi hafta boyunca hiçbirşeye yapmayan her gününü haftasonu gibi yaşayan dünyaya gözleri ile değil bilgisayar, tablet, telefon benzeri cihaz ekranlarından bakan mutsuz arayış içinde boşlukta hissedenler de var. Bugün youtube amaçsızca dolaşırken önüme çıkan bir video izledim. Durumumun özetini geçiyordu resmen. Videoda benim nerdeyse artık hiç yapmadığım bir yol gösteriyor.

Çaba!!! 

Bir sonuca ulaşamazsanız bile deneyin diyor. Anlatıcı Nouman Ali Kaan esprili bir dili var. Bazıları ön yargılı yaklaşabilir. Ama izlemekle hiçbir şey kaybetmiyoruz...
Sevgilerle...


Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder