23 Eki 2015

DEPREM

O gün 23 Ekim 2011 Pazar ertesi gün okul var. Gitmesem olmaz mı acaba diye düşünüyorum. Devamsızlık hakkı doluyor olmaz Aslı diye ikna ediyorum kendimi. Veri tabanı ödevim var önce onu mu yapayım yoksa duşmu alayım diye düşünüyorum. Saat 13:40 yatağıma uzandım düşünürken. Bir dakika sonrası hayatta aklıma gelmezdi.

13:41 önce alttan bir ses ardından büyük bir sarsıntı hemen okulda öğretildiği gibi yatağımın yanına çöküp başımı korumaya alıyorum. Kütüphanem üstüme doğru düşüyor ama yatağa denk geliyor. İkisinin arasından çıkıyorum dışarı. Gariptir kimsenin bana seslendiğini hatırlamıyorum. Dışarı çıktım. O kadar kalabalık ki. Bir süre sonra eve gittik annemle şarterleri vanaları kapattık akşam için ceket falan aldık indik Bir süre sonra telefonlar açıldı. Babam arkadaşlarıyla birlikte o döndü. Şükür evimiz yıkılmadı ama o korkuyu bir daha Rabbim yaşatmasın hiç kimseye...
Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

9 yorum:

  1. zor günlerdi kimse unutamadı Allah bidaha yasatmasın :(

    YanıtlaSil
  2. Ben de adana depremini yaşamıştım. O zamanlar yaşım çok küçük olduğundan deprem olduğunun farkına bile sonradan vardım. Bu yüzden fazla korkmamıştım ama artık depremin ne olduğunu biliyorum ve çok korkuyorum. Umarım ülkemizde büyük depremler olmaz diyeceğim ama maalesef olacaktır. Umarım bu depremlerde kimse zarar görmez.

    YanıtlaSil
  3. Amin canim. Dogal felaketlere karsi insan aciz kaliyor.

    YanıtlaSil
  4. Amin canim. Dogal felaketlere karsi insan aciz kaliyor.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogunuzu takipteyim bnada beklerim

    YanıtlaSil
  6. Merhaba blogunuzu takipteyim bnada beklerim

    YanıtlaSil