27 May 2015

MILLION GLOSS YORUMUM

Merhaba...
Hala bir giriş bulamadım oldukça yeteneksiz ve beceriksiz olduğumu düşünürsek uzun bir süre bulamayacağım gibi.Neyse bu gün gecikmiş olan million gloss yorumumu yazacağım.Artık hava oldukça sıcak olduğundan sık sık duş alıyorum.O yüzden million gloss ile oldukça içli dışlı olduk :) Fotoğraftan fark ediliyor mu emin değilim ama yarısından çoğu bitti 


                                             


Daha önce Schwarzkopf Total Repair  ve Oil Nutritive ürünlerini kullanmıştım.FikriMühim sayesinde Million Gloss da denemiş oldum.Bence özellikle kendi markasının diğer ürünlerine  göre oldukça akışkan bir yapıya sahip buda beni oldukça memnun etti.Deneyimlerime gelirsek;

*Özellikle ilk yıkamadan itibaren saç kremi kullanmama gerek kalmadı.
*Saçlarım yumuşacık oldu ve kolay tarandı.
*Kuruduktan sonra saçım ne derime yapıştı ne kabardı.
*Vadettiği gibi parlaklık kazandırdı.
*Hoşuma gitmeyen  tarafı denettirdiğim herkesin beğendiği kokusu bana ağır geldi.Ama insanı temiz hissettirdiği kesin.
*Ve son bir nokta saç alıştıkça ilk zamanlarda ki kadar yumuşatmıyor hatta hafif sertleştiriyor.

Not:Belirtmek isterim ki normal neme sahip ve dalgalı saçlarım var.Yazdıklarım tamamen kişiseldir.Yine belirtmek isterim ki deneyen herkesten benzer dönüşler aldım

Sevgilerle :)



Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder