26 May 2015

HEDİYE GELDİ

Merhaba.Az evvel çok sevindiğim bir kargo geldi.Geçen hafta içerisinde  Şule Uzundere Blogunun sahibesi Şule hanım blogunda ki çekilişi sonlandırdı.Çekiliş listesini yayınlamıştı.İsmim olmayınca yorum yazdım. İsmimi yazmayı unutmuş.İşte bu yüzden çekiliş kazanmışım gibi hediyeler yolladı :) Dün yollamış Midyat ile Van yakın sayıldıkları için çabucak geldi :)


Hediyelerin tamamının görünüşü böyle.


2 adet kitap var


2 adet dergi 


Diğer hediyeler de bunlar
*Kitap Ayraçları
*Stickerlar
*Not defteri
*1 tane oje
*Kalemler

Çok teşekkürler Şule öğretmenim.Çok beğendim hediyelerinizi :)







Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

2 yorum:

  1. Beğenmenize sevindim :-) Dün yollamıştım kargoyu, bugün hemen elinize ulaşmış. Başka çekilişlerde buluşmak üzere. Sevgiler.

    YanıtlaSil