24 Oca 2014

MELODRAM OKUMAK

İyi akşamlar blog dünyasının tatlıları :) Bu gün sizinle yaptığım daha doğrusu okuduğum birşeyi paylaşmak istedim. Konu Melodram :) link vermeye gerek yok birçoğunuz onu biliyordur bilmeyenler de mutlaka 1 kez denk gelmiştir. Bütün öğleden sonram onun blogunu okumakla geçti. Düşünün artık ne kadar sardıysa külüstür telefonumla ha bire bir yukarı bir aşağı :) Bu blogu olurken kah kahkaha atıyorsunuz kah üzülüyorsunuz melonun yerinde olmak istediğiniz zamanlarda oluyor. Asla başınıza gelmesini istemediğiniz şeylerde. Tıpkı çok alıcı bulup bir günde okuduğunuz bir kitap gibi ama düşünün ki yazarın ismi yok gizemli değil mi allah aşkına umarım hiç deşifre olmaz ve böyle yazmaya devam eder. Ve umarım onun kadar mükemmel yazarım o cesareti kendimde bulabilirim. Ben bugünlük 2013ün kadınlar gününe kadar geldim yarın kaldığım yerden devam :) tatil boyunca sevdiğim blogları böylece okuyup bitirmeyi düşünüyorum :) hepinize iyi akşamlar... Sevgilerle :)
Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder