14 Oca 2014

MİM || KIŞ'A DAİR HERŞEY

Ayy çok heyacanlandım.Gizemin Saksısı beni mimlemiş.İlk mimim olacak bu :) 

1. Kış denilince aklına ilk ne geliyor?
Kar altında 'romantik' bir yürüyüş ve de Kıpkırmızı yanaklar ve burunlar.

2. Favori kış aksesuarın nelerdir?
süet siyah eldivenlerim :)

3. Kahve mi çay mı sahlep mi?
Demli bir çay ve de yanında çikolata ile kahveyi çok severim.severim. Sahlep pek sevmem zaten hayatımda 1 kez hazırını içtim.

4. Favori kış mumun?
Colonial Scented Melt (Coffee) - HERSHEY'S Chocolate-Scented Candle Jar

5. Kırmızı ruj mu eyeliner mi?
İkisi birbirine çok yakışır.Makyajın hasıdır :) ama eyeliner tabii ki vazgeçilmezdir

6. En sevdiğin kırmızı ruj?
Çok zor bir karardı benim için :)Avon Red Dress Lipstick – Vino Royale

7. En çok giydiğin kazak?
Kalın kazak giymeyi pek sevmem sıcak basar öyle. Defacto V yaka yeşil triko kazağımı çok seviyorum

8. En son aldığın kazak?
Viar diye bir yer memleketimde 7/24 365 gün indirimde :) ordan 15'e arkası hafif uzun asimetrik renklerde bir kazak aldım

9. Çocukluğundan bir anını paylaş.
Çok hatıram var ancak hiç unutamadığım bir tane var.5 yaşındayım annem kız kardeşime hamile.Vakit gecenin yarısı. Doğuma az bir süre kala annemin tansiyonu aşırı düşüyor ve kalbi duruyor.Annemin düşerken kapıya çarpan başının sesiyle uyanıyorum.Babam annemin başına diz çökmüş kalp masajı yapıyor.Ve çok şükür ki hayata döndürüyor.Annem de kardeşimde şimdi çok sağlıklılar :)

10.Favori kış ojen?
Oje kullanmam.Ama illaki kullanılacaksa Frenc tercihimdir

11. Kısa bot mu uzun bot mu?
Ne yakışırsa o ama bu aralar ara boylarda topuklu modeller dikkatimi çekiyor :)

12. Favori kış parfümün?
Bilmem ki çok karasız kaldım Ck-euphoria veya privacy gold sensation olabilir.

13. Favori kış makyaj ürünün?
Sadece pudra kullanıyorum şu aralar. Oda maybeline ny affınıtone :)

14. Favori kış cilt bakımı ürünün?
Bebak ve Neutrogenayı çok beğeniyorum

15. Kış mı yaz mı? 
Yaz :) ama sırf yüzmeyi sevdiğim için :)
Bende 
Modern Tıpçı Günlüğü'nü mimliyorum :)
Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder