6 Oca 2014

FİKRİMÜHİM YORUMLARIM

2 yorum


Merhaba canlarım nasılsınız umarım iyisinizdir :)

Bugün fikrimühimden gelen hediye kitini yorumlayalım istedim




Ayrılmaz İkili - Nescafé classıc ve Nestlé coffee - mate




Sevdiklerimizle paylaşmamız için iki kutu yollamışlar :)



Paketi açtığınızda kahve kokusu burnunuza doluyor.Pakette tarfi var ancak ben 1 tatlı kaşığı kahve 2 tatlı kaşığı coffee mate ekledim 2 tatlı kaşığıda şeker benim için mükemmel lezete böyle ulaştı :)



Bana da kahvemi içerek fikrimühim raporu yazmak düşüyor :)






Aslıhan T.
Aslıhan T.

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

2 yorum:

  1. Güzel bi blogdu teşekkürler👌🙌😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neredeyse 2 yıl sonra yorum yapıp tebessüm ettirdiğiniz için ben teşekkür ederim :)

      Sil