14 Nis 2016

SON ZAMANLARDA #KISAKISA

Hastayım. Her tarafım dökülüyor sanki. Yürümeye mecalim bile yok. Bu halde vizelere gidip geliyorum. Üstüne bir türlü uyumayı beceremiyorum. Zaten kaçta yatarsam yatayım en geç 7'de uyanıyorum. Biyolojik saatimin gıcıklığına bakar mısınız? Hiçte nazımı çeken yok. Benim şefkatim gelmiş sanırım 

**********
Okul berbat gidiyor. Çalışasım yok zaten çalışsam da geçemiyorum. Sanırım okulu uzatacağım. Bir yandan utanırken diğer yandan ben hiç yanlış yapmayan uğraşmaya gerek olmayan evlattım. Bu kadarına müsamaha göstersinler artık.   

**********
Eteğinizdeki taşları dökmenin insanı nasıl rahatlattığını biliyor musunuz?  Babamla tartıştık. Ben tüm içimde kalanları olmasada bir kısmını ellerim ve sesim titreye titreye söyledim. Geri kalanı da yavaş yavaş söyleyeceğim. Artık korkmuyorum en fazla daha önce yapmadığı neyi yapabilir ki? 

**********
Bu aralar blogumun ismini değiştirmek düşünüyorum sonra vazgeçiyorum. Kendi adımı kullanmak garip bir rahatsızlık veriyor bana. Gerçi paranoyakça bir düşünce ne olabilir ki sonuçta. Bu kadar detaylı düşünmek yoruyor insanı. Beni şahsen tanıyan hiç bir insanın blog okuyacağını sanmıyorum. En iyisi böyle kalsın 

**********
Bazılarınız hayal kurmaktan korktuğumu biliyor. Gerçekleşmeyeceğini düşünüyordum çünkü. Ama bu günlerde akşam yatağımda sabah kalktığımda bazı hayaller kuruyorum. Nihayet :) Bavulumu topluyorum hayallerimde. Gidiyorum bu şehirden. Hep istediğim gibi yalnız yaşıyorum. Nihayet yapmak istediğim mesleğide bulmuş oluyorum. Zaman zaman aşçılık oluyor bu :) sonra yaşımı düşünüp vazgeçiyorum. Bir başka hayalimde kızım eşlik ediyor bana. Henüz olmayan kızım :) Belki erken belki saçma ama Zeynep'i istiyorum. 

**********
Cenazemiz var. Babaannemin amcaoğlu vefat etti. Ailece dayı derdik ona. Bir kaç önce 6 aylık ömür biçmişlerdi. Beynindeki tümör hızla büyüyordu çünkü. Tedaviye başladılar ancak 6 ay sürmedi bile. En büyük teselli fazla sürünmeden kurtulması. O kadarcık ayda bile yataktan kalkamıyordu. Allah rahmet eylesin ve bu durumdaki bütün hastalara şifa versin inşallah. 

*********
Son bir şey; Yazılarım sizi sıkıyorsa yada  daha farklı bir içerik istiyorsanız lütfen belirtin. Hayırla iyilikle sevgiyle kalın...
Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

8 yorum:

  1. Geçmiş olsun hatta geçsin gitsin. Bunalmışsın, silkelenebilirsin istediğin an.. Bazen kolumuzu kaldırmaya mecalimiz olmuyor onun gibi oldun değil mi? Ama bak havalar da güzelleşiyor, çık kabuğundan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin :) o bunalma hali arasıra kırılıyor bende bu baharda da kırılsın bir daha Olmasın inşallah :) sen iyi misin ablacım :)

      Sil
    2. Ben de kırığım bu ara.. Bir derdim yok aslında havalardan :) İyi oldun mu?

      Sil
    3. Hemencecik geçer inşallah :) Şükür iyiyim :)

      Sil
  2. bazen herkes böyle karamsarlığa düşüyor canım. Bende yaşadım 2 yıl önce. Ama artık benimde bir hayalim var ve her geçen gün ona daha da yaklaşıyorum. Şimdiki aklım o zaman olsaydı daha kolay atlatırdım ama bazı şeyleri yaşamak gerekiyor büyümek için. Sen yeter ki istediğine odaklan zamanı gelince herkes kararına saygı duymak zorunda kalıyor :) Sanki daha önce de sana yazdım böyle bir yorum :) intagram falan varsa ordan takipleşip konusabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yazdığını hatırlıyorum :) çok teşekkür ederim yorumun için umut ekliyorsunuz :) inşallah hayalin gerçek olur :) sanırım ben seni instagram da takip ediyorum :))

      Sil
  3. Kısa kısa çok iyi anlatmışsın.. oysa ben tüm bunları uzun uzadıya anlatamıyorum bile.. Yeni keşfettim, keyifle takip edeceğim. Bana da beklerim.. Senden farklı değilim, durumlar bende de pek iç açıcı değil.. Belki bunu görüp iyi hissedebilirsin. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah yardımcımız olsun. Hoşgeldin :) Geldim bile bloguna sevgilerle :)

      Sil