22 Nis 2016

HER ZAMAN BİR UMUT VARDIR

Mezun olamayacak olabilirim,sevilmeyebilirim,her an  kavga ediyor olabilirim,bu ayın sonunu getiremeyeceğim halde birde kardeşime para verecek olabilirim ve yapılan iyiliklerin hepsi başıma kalkılıyor olabilir. Ama düşündüm de eee yani? Ne olabilir ki? Bir gün düzelebilir her şey ama düzelmeyebilir de ve ben sürekli düzelmeyecek diye kafaya takıp hayattan nefret etmem neye yarar ki? Değil mi?
Şuan umudum var.Ama yarın kaybedebilirim.Bende gencim basit saçma hezeyanlarım olabilir.Ama olgunluktan ölebilirim de.Hayat bu her şey doğru ve her şey yanlış gidecek diye bir şey yok. 

Evet biliyorum bunları bana hep söylediniz ama işte ancak dank etti :)
Sevgilerle...
Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

14 yorum:

  1. psikolojinden öperim, hep böyle olmalısın, olmalıyım hatta olmalıyız.:)
    Bu arada blogunun yeni teması çok hoş olmuş, çok sevdim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki her yorum yaptığında acayip mutlu olmam :) İnşallah oluruz canım :)
      Teşekkür ederim deniyorum bir şeyler :) Senin yeni tema muhteşem ötesi bu arada :)

      Sil
    2. Peki benim de bu yorumuna aşırı mutlu olmam? :)))

      Sil
  2. Blogları geziyordum, bir uğrayayım dedim. İnsan her şeyi tecrübe ederek öğrenmek istiyor ama zaman geliyor gerek yokmuş diyoruz. Bunu demek için de yaşamak gerekiyor. Böyle ilginç bir döngü işte. Bana da beklerim canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin :) Tecrübe etmeden yaşanmamış gibi geliyor sanki :) Gerçekten ilginç :)

      Sil
  3. Blogları geziyordum, bir uğrayayım dedim. İnsan her şeyi tecrübe ederek öğrenmek istiyor ama zaman geliyor gerek yokmuş diyoruz. Bunu demek için de yaşamak gerekiyor. Böyle ilginç bir döngü işte. Bana da beklerim canım ❤

    YanıtlaSil
  4. Ne iyi dank etmiş. .sevindim senin için sıkı tut o umudu şimdi! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jeton köşeli olunca ancak :) sımsıkı tutuyorum ablacım :)

      Sil
  5. Ne iyi dank etmiş. .sevindim senin için sıkı tut o umudu şimdi! ;)

    YanıtlaSil
  6. Biiiirr ihtiiiimaaaallll dahaaa vaaaaaaarrrr valla şuan söylüyorum😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Nereden düşürdün aklıma şimdi gün boyu ağzımda olacak :)

      Sil
  7. Su kendi yolunu bulur canim. Biz ne kadar degistirmeye çalissak da.

    YanıtlaSil