13 Şub 2016

Loreal Paris Elseve Mucizevi Onarıcı Bakım Yağı

Merhabalar :)
Herkesin kullandığı,yorumladığı meşhur Elseve mucizevi  yağı birde ben yorumlamak istedim. Saçımı kısalttığım bu günlerde de bu yazıyı yazmak benim açımdan manidar oldu. Bende ki mor kapaklı şişe onarıcı mucizevi yağ gerçi  Elseve'in sitesinde yok kendi ürünlerini görmezden mi geliyorlar ? Yoksa biz topyekun yanlış mı yapıyoruz anlamadım.


Aylar önce Migros'tan %25 indirimle 2 şişe almıştım.Fotoğrafta ki 2. şişemiz.Şişemiz diyorum çünkü Evde ben dahil 4 hanımefendi var. Ürün değerli çiçek özlerinin eşsiz birleşimini sağlayan büyülü yapısıyla saç tellerini onarır ve saçın tamamına ipeksi bir doku kazandırmayı vaat ediyor.Kaynağını bilemiyorum ama bir yerden bir çeşit  ay çiçek yağı olduğunu okumuştum.

Benim saçlarım  seyrek yağlanan,dalgalı ve orta telliler.Bu güne kadar hiç boyamadım ancak 2-3 kez kınaladım.Fırsat buldukça zeytin yağı sürüyorum.Yani çok fazla zarar görmüş saçlarım yok.Etkisini buna göre hesap edin lütfen. Saçlarımı haftada en az 3 defa yıkıyorum ve her yıkadığımda 1-2 pompa uyguluyorum.Benim gözlemlediğim etkileri şöyle;

  • Saçlarım daha kolay kolay taranıyor.
  • Yağlı bir his bırakmıyor
  • Kokusu rahatsız etmiyor
  • Bende herhangi bir yan etki yapmadı.
  • Ancak onarıcı bir etki görmedim.
Ben bu ürün özellikle kıvırcık saçlılara öneriyorum.Bir çoğunun saçlarını sadece ıslakken tarayabildiğini biliyorum.Yararı olacağını düşünüyorum.Benim görüşlerim böyleydi.Sizler ne düşünüyorsunuz? Kullanan varsa memnun mu?

Sevgilerle..
Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

10 yorum:

  1. Bu ürünü o kadar çok blogda gördüm ki. Hepsi de övgü dolu sözler yazmışlardı. Ben de birkaç haftadır deniyorum ama çok bir yararını görmedim. Millet o kadar övünce beklentilerim yükselmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunun yerine Hindistan cevizi yağı veya zeytinyağını öneriyorum ablacım içine bir ampul e vitamini kırdın mı daha yararlı oluyor :)

      Sil
  2. bende hindistan cevizi yağı, badem yağı, e ampül, çörek otu yağı ve bazı durumlarda maya katıyorum çok işe yaradı, kesinlikle tavsiyemdir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tek mayayı bilmiyordum teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Aynı yağdan kullanıyoruz bende bunu kullanıyorum 6 aydır :) duştan çıkınca sürüyorum sonra tararken kolaylık sağlıyor

    YanıtlaSil
  4. Ben bu yağı kullanmaya başladım :) Git Gide Sevmeye Başladım :)) http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Bende görmedim kullanmayı bıraktım :)))

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,

    Saçın nemini ve yumuşaklığını korumak için saç bakımını aksatmamak gerekiyor. Özellikle boyalı saçların neme daha çok ihtiyaç duyduğu bir gerçek. Çünkü saç boyaları saçı biraz kurutuyor. Doğal bir bakımdan yanaysanız zeytinyağı ve hindistan cevizi yağıyla saçlarınıza bakım yapabilirsiniz. Saç yapınıza uygun bir saç maskesiyle de saç bakımınızı yapabilirsiniz. Ben de kızıl saç bakımı üzerine yazdığım yazımı paylaşmak istedim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kizil-sac-ile-ilgili-en-cok-aldigim-sorular-ve-yanitlarim/ Belki ilgilenenlere faydalı olur diye. ♥

    Sağlıkla kalın,
    sevgilerimle ♥

    YanıtlaSil