21 Eyl 2015

FLORMAR MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANLAYIŞI

6 yorum
Merhabalar.Bu yazıyı farklı duygular ile yazıyorum.Hiç bir firmaya böylesine güzel şeyler yazabileceğimi sanmıyorum.Geçen gün yazdığım alışveriş yazısında eksik ürün geldiğinden bahsetmiştim.Bende Firmaya telefon açmış ve mail atmıştım.O günkü stok bittiğinden yollayamamışlardı.Parayı da bayramdan sora yollayacaklardı.Ama bu gün bir hediye geldi.


Özür için bir kart ve ürün paketi yollamışlar.Görünce o kadar utandım ki.Benim ürünüm bu miktarda bir üründe değildi.Kendilerini aradım.Ürünlerin yeterli olacağını parayı istemediğimi söyledim.Onu da kabul etmediler.Bu hediye müşteri memnuniyeti içinmiş para için ise çoktan işlem kaydı alınmış.

Kendilerine çokteşekkür ederim.Her firmadan aynı anlayışı bekliyorum.
Sevgiler...

Aslıhan T.
Aslıhan T.

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

6 yorum:

  1. Ay ben de memnun olmadığın bir şey oldu falan sandım korktum :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür öyle bir şey olmadı :)

      Sil
  2. Çok düşünceli bir davranış gerçekten pek çok firmaya örnek olmalı :)

    YanıtlaSil
  3. Flormar'ın yeri ayrıdır zaten ya, komşunun markası gibi geliyor artık bana öyle yakın hissediyorum.:) Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) aynen öyle geliyor artık bana :)

      Sil