10 Şub 2015

Gariplikler İçerisindeyim

Wattpad!da uzun zamandır takip ettiğim bir yazar var; Betül Güçlü nam-ı diğer Vişnelikapkek onun hikayelerinden sonuncusunda bahsettiği bir tanımlama var. "Bıngıl bıngıl" Betül yazınca anladım ki bu karnımda hissettiğim hareketlenmeler yanakları al al basması ve garip hissettiklerim tek tanımı bıngıl bıngıl :)


Ama neden böyle hissettiğimi sorarsanız-hem garip gelmiştir bu cümle ne diye soracaksınız sanki- net bir açıklama yapamam. Ama ilk neden kesinlikle başarısızlık!! Çok iyi olmayan bir üniversitenin iyi olmayan bir bölümündeyim ve 2.sınıf 1.dönemden tam 9 dersi alta bıraktım.Şişmanım zayıflayamıyorum.daha bir ton şeyde başarısızım.Yani en iyi başardığım şey kesinlikle başarısızlık...

Hayat benim için asla kolay olmamıştı ama 2014'ün son yarısı ve bu yılın başlangıcı iyice dibe battığım dönemlerdi.Evden bile çıkmadım bu dönemde.Özellikle maddi sorunlarım boyumu aştı.İnsanlar genellikle güçsüzlüklerini yansıtmak istemez ama ben bu konuda nasıl iyi hissediyorsan öyle davranma taraftarıyım.

Müslümanım ve bundan gurur duyuyorum ama bu yıl hiç bu yönde yaşamadım.Sık sık intiharı bile düşündüm kendimi iyiden iyiye ölüme hazırlamıştım.Bütün sosyal medya hesaplarımı kapattım.mektuplar yazdım falan ama bir akşam evde tek başına kaldım ve elektrikler gitti.Düşündüm de geniş bir evde bile karanlığa dayanamıyordum ya kabirde ne yapacağım.Beni batıran insanlar ve sorunlar arkamdan gelecek mi?

Bu post bir çeşit iç dökme oldu...
Hoşça kalın...
Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder