1 Mar 2017

SPOTİFY LİSTESİ MP3 OLARAK NASIL İNDİRİLİR?


Merhabalar bloggerlık tarihinin en uzun başlığı ile huzurlarınızdayım. Beleşçi ruhumun katkılarıyla bir dev hizmet daha yapıyorum. İşin ucunda spotify tarafından dava edilmek var sayın okuyucu. Sizler için neler yapıyorum görün :D

İlk olarak belirtmem gereken birşey var. Ben bu yolu kendim bulmadım. Araştırmalarım sonucunda ekşi sözlük sayesinde öğrendim. Birazda başlarına bir şey gelmediği için sevinerek sizinle paylaşıyorum 

Peki neden bu yola başvuruyoruz? Çünkü free hesapta çevrimdışı dinlemek ne yazık ki mümkün değil. Premium ayda 10 lira ve bu müzikleri tek tek indirmek çok uğraştırıcı. Diyeceksiniz ki bu yol uğraştırıcı değil mi? Öyle ama 20-50 parçalık bir listeyi tek tek indirmeye nazaran oldukça pratik Açıklayıcı olmuştur umarım :D

Yine tek tek açıklayarak anlatmaya çalışacağım. İnşallah hayırlısı ile başarırım.




Solda 3 çizgi göreceksiniz ona tıklayınca bu ekran gelecek 


Soldaki seçeneklerden spotify seçiyoruz. Ve connecting butonuna basıyoruz 

İşlem bitmedi :) 



Ancak sizden kanal aktifleştirme isteyebilir. Sorun olmayacaktır, aktifleştirin


Playlists kısmına tıklıyoruz 









Android bir cihazda indirdiğim için bende böyle görünüyor 







Efendim uzadıkça uzayan listemizin nihayet sonuna geldik :D gözünüzü korkuttuğum için kusura bakmayın temin ederim pratikte bu kadar uzun sürmüyor. Ben daha kısa yolunu bilmiyorum maalesef. Umarım işinize yarar. 

Sağlıcakla kalın...

Dipnot: Siz bu yazıyı okurken ben eğitim gönüllülerinde olacağım. Bir yazı ister misiniz? 


Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

31 yorum:

  1. Başnot:KANKA ON LİRA FALAN DEĞİL ZAM GELDİ ZAM ON BEŞ OLDU KAFAYI YİCEM.
    Ya benim için spotify müzik keşfetme mekanıydı. Ama bir süre üyeliğimi iptal ettim yakın zamanda tekrar aktifleştireceğim sanırım. (gidecek paralar yüzünden burun çekiyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Free'ye dön ve bu yöntemi uygula derim ama uyar mısın bilmem nurum :)) sıfır üyelik aç 1 aylık ücretsiz deneme al bari 1 ayda 1 aydır sonrasında 10 olacak çünkü yeni üyelik olacak :)) yorumun için teşekkür ederim canım *-*

      Sil
  2. Emeğinize sağlık Aslıhan hanım. Ama ben çevrimiçi müzik uygulamalarının hiçbirini kullanmadım bu zamana kadar. Çeşitli uygulamalar ile YouTube'dan müzik indiriliyor. Ve YouTube'da olmayan bir müzik neredeyse yok ( yabancı müzikleri bilmiyorum var mı yok mu ). Yine de teşekkürler. Olur da bir gün sporfy kullanırsam aklımın bir köşesinde bulunsun verdiğiniz bilgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtubeda bulunmayan hiç bir müzik yok neredeyse o yüzden oda bağlıyoruz :) spotify keşfetmek için kullandığım bir uygulama yoksa youtube indirme çok çok daha basit :) yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ne faydalı bir paylaşım, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Emeğine sağlık teşekkür ederiz şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim şiir yürekli kız :))

      Sil
  5. Vay be. :D Hiç aklıma gelmezdi böyle bir yöntem, bir ara deneyebilirim umarım. Şuan ihtiyacım yok ama ihtiyacım olursa aklımda artık. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhtiyacın olan bir şey olursa söyle lütfen ben onunda bedava bir yolunu bulur yazarım :D yorum için teşekkür ederim

      Sil
  6. spotify'da zaten çevrim dışı dinle özelliği var , ben orayı kullanıyorum genelde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başta da yazdığım gibi bildiğim kadarıyla maalesef free hesapta çevrimdışı dinlemek mümkün değil. Yoksa farklı yolları neden uygulayalım ki :)) Yorum için teşekkür ederim Büşra :))

      Sil
  7. Aslıhan çok uzun zamandır bloğuna gelememişim şimdi onu fark ettim :( hemen bloğunun altını üstüne getiriyorum ^^

    YanıtlaSil
  8. Youtube dan indirme olarak kullandığın bir program var mı canım? Telefon içün... ❤

    YanıtlaSil
  9. Bunlar ne için kiii; (pek bır alakam yok zannımca) 😬 Anlayamayan şeyda yapmışşlar olmuşş 😊😊 ben genelde youtube mp3 den tele ınsırıyordum. Apple da da nezamandr muzık dınlemıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne olacak canım hemen anlatırım 😊😊 şeydacım tek müzik indireceğim zaman bende öyle yapıyorum. Ama liste halinde bu şekilde oluyor. Apple da zaten iTunes olmazsa müzik yüklenmiyor :))

      Spotify ise bir müzik platformudur. Çok yaygın kullanıldığı için bir çok sanatçının albümü yer alır. Ben genelde yeni müzik keşfetmek için kullanıyorum zira beğendiğim müziklere göre günlük liste ayarlama gibi hizmetleri de var. Bu platformun kötü yanı reklamsız ve İnternetsiz dinlemek için premium hesap gerekiyor. Bende 15 lira vermek istemediğim için bu yolu buldum :))

      Sil
  10. Bayağı uzun bir yöntemmiş cidden ama tek tek indirmektense bu yöntemi kullanmak akıllıca. Emeğine sağlık çok güzel anlatmışsın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakma lütfen daha kısa bir yolunu arıyorum. Anlayışın ve yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Tek tek her adımı resimle anlatmışsınız. Sabrınız ve anlatımınız için teşekkürler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorun değil :) Asıl ben güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim

      Sil
  12. soundıız artık ücretli beta sürümünü nerden buluruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mobil için mod apk olarak bulmak mümkün ancak yasal olmadığını belirtmem gerekiyor.

      Sil
  13. aslıhan sen muazzamsın ki oscar and the wolf dinliyorsun :)

    YanıtlaSil
  14. Elinize Emeğinize sağlık, çok yardımcı oldunuz. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek yorumunuz için ben teşekkür ederim, keyifli dinlemeler

      Sil
  15. Üzgünüz ama Spotify'dan gelir sağlayan sanatçılar için hoş bir yöntem değil.

    YanıtlaSil