26 Şub 2017

KAMU SPOTUM ( Kirletmeyin Gürültümü )

9 yorum
Kızım uyuduğunda ;
  * Gelen misafire
  *  Gecen patatesciye
  * Yayın yapan soğancıya
  * Ses yapan komşuya
  * Seriye bağlayan overlokcuya
  * Bağıran bıdıklara sesleniyorum...

    Ehhh beeee paşalarrr...Çocuğu uyutmamı mı bekliyodunuz yani ?
    Nasıl bir gürültü kirliliğisiniz siz. Bir gıdım azaltalım tınıyı lütfen.Duymak zorundamıyım kulakları aşındıran o "cırt" sesinizi.
     Bir susun,bir kücük harflerle konuşun dimi. Az birazcıkta empati yapın bir zahmet. Hasta var,çocuk var,çalışan var. Tek derdimiz pattis,soğan mı ? Yoksa halı mı amcacım ?
      Zarttttt diye zile basan akrabacıklarım. Gen bağlarım,dna zincirlerim... Ehh be tipik sülalem. Bir kere zili çaldın işte. Bizde duyduk dingg dongg sesini. Bir sabrette gelelim kapıya kadar. Biliyorsun ki hala ışınlanma icad edilmedi. Uçupta açamıyoruz kapıyı malesef.
     Ya üstteki komşu teyzeme ne diyim ? Hele birde bu modellerin sürekli birsey çakanları var. Nereye ne çakıyonuz bu kadar hemşerim. Memeleketine giden alt geçit mi yapıyosun ? Bir avrasya tüneli de sen açacaksan buyur sese devam et. Valla merak ettim ya napıyonuz bu kadar. Söyleyinde "Hehhh tamam haklıymış adam beyler " diyebileyim.
    Çatma sırası son olarak kime geldi bilin bakalım :)  Ses ustalarının çocuk versiyonları olan, sevgi pıtırcıklarına tabikide..." Tatlımmmm,çocuğummm evin barkın yok mu senin evladım. İnsan günün 24 saatinin 14'ünü dışarda mı geçirir. Hadi geçiriyon bare ecicik 'volume' yi kıs dimi  😃 "
     Eyyy sevgili ahaaliiii duyun sesimi. Huzur istiyorum,sakinlik istiyorum,saygı istiyorum. Lütfen birazda bu kirlilikleri temizleyelim bayım.Sadece sokakla olmuyor bu işler 😃

°°°°°°°
Merhaba yeni bir konuk yazar yazısı ile beraberiz. Annesi'nin Prensesini okumayı çok seviyorum ve  bu blog'da yazısının olması beni acayip  mutlu ediyor :))  Kendisine çok teşekkür ederim.

 Konuk yazar yazılarını aynen yayınlıyorum. Sizlerde konuk yazar olmak isterseniz bana iletişim bölümünden ulaşabilirsiniz. Hepinize iyi günler. 

Not: Başlıkların yanına artık konuk yazar yazmayacağım. Zira İçeriğe bakan anlıyor :)) Aşağıda bulunan etiket bulutuna eklenecek böylece oraya tıklayıp bütün konuk yazarların yazılarını görebilirsiniz :) 

Aslıhan T.
Aslıhan T.

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

9 yorum:

  1. Bu tatlı bloğunda banada yer ve zaman ayırdığın için çok tesekkür ederim 😃 Aniden yazımı gördüğüm an çoook mutlu olduğumu özellikle belirtmek istiyorum.

    GÜZEL YORUMUN İÇİNDE AYRICA KOCAMANNNNN BİR TESEKKÜR DAHA EDİYORUM 💃💙💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür. Farklı bir tat kattınız kaleminize sağlık :)) Mutlu olduysanız ne mutlu bana :)) tekrar beklerim

      Sil
  2. Şu harika teman beni benden alıyor. Benimki beni iyice sinir etmeye başladı ama takipçi sayısı yükselmeden uğraşmayı da düşünmüyorum açıkçası.
    Aslı'm çok ihmal etme buraları özletiyorsun kendini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha yorumunun başından mutlu oldum Nur nasıl birşeysin sen :D senin içeriğin güzel zaten. Tasarım nazar boncuğu olsun:)) bende çok uzaklaşmak istemiyorum zaten :))

      Sil
  3. Ya hahaha çok güldüm , ilk diyorum bunu yazan Aslıhan mı , ne ara çocuğu oldu niye haberim yok :D o değil de eski üst komşu biraz ruh hastasıydı , kardeşim bebekken ağlayınca topuklularını girip bütün evi pat küt dolaşıyordu , bütün cinsler beni buluyor ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paratonersin mübarek :)) hakikaten eğlenceli bir yazı olmuş değil mi :D yorum için teşekkür ederim

      Sil
    2. Bide beni buluo galiba �� bi turkcellin bide bizim çekim gücümüz sag olsun

      Sil
  4. :) Galiba komşuyuz. Bizim sokakta aynen bu şekilde.
    Ramazanda terziye gittim ''geliyorum kapalısınız, şükür açık buldum '' dedim. Kadın sokaktaki gürültüden uyuyamadığını o yüzden geç kalktığını söyledi. Nerede oturuyorsunuz dedim. Birkaç blok ötemde oturuyormuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :) acaba bendemi ordanım :) ya bizimkiler ayrı bi kategoriler.Cocugu tam uyutuyorum haliyi dövüyolar,civiyle biseler cakiolar,yada kavga ediyolar :) Bunalmışlıktan çıkıp gelen bir yaziydi bu :):)

      Sil