24 Kas 2016

BU KADAR İYİLİK BANA FAZLA

Günaydın hanımlar beyler. Günaydın :)  Bugün nasılsınız bakalım :)  Nadiren mutlu olduğum günlerden birindeyim. Efenim nasıl mutlu olmayayım. Kpssdeki apartman sorusunu pekte uğraşmadan yaptım. Görünen o ki bir tek ben yapmışım :) Yemin ediyorum sanki birinci olmuş gibi mutluyum. Açıklanan sınavlarda güzel. Acaba ölecek miyim? 

Çünkü tek güzel şeyler bununla bitmiyor. Yana yakıla plak ararken evde Deep Purple plağı buldum( En beğendiğim şarkısı için üzerine tıklayabilirsiniz). Bende çok şaşırdım. O dönem Vanda kim bu grubu dinler diye düşünerek sordum bizimkilere sordum. Meğerse aşağıda gördüğünüz müzik setinin üzerinde bir yerli bir yabancı plak hediye verilirmiş. Bizdeki plağın alameti buymuş :) Gerçi hala aradığım bazı plakları uygun fiyatlı olarak bulamadım. Bir şekilde alacağım ama.



Ayrıca dilek listemde bahsettiğim kaktüsü aldım. Aldığımda görecektiniz çocuğuna kavuşmuş anne gibiydim :)  Aslında bu kadar mutlu olduğum zamanlarda korkuyorum. Hemen bozulacak diye. Tıpkı cebimdeki paralar gibi mutluluğuda sonra lazım olacak diye kaldırmak istiyorum.



Tüm öğretmenlerimizin öğretmenler günü kutlu olsun 
Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

16 yorum:

  1. O çiçeği aloeveraya benzettim ben ama :)
    Hep mutlu ol sen, küçük şeylerle mutlu olan insanları seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım benzediğinin bende farkındayım fakat değil. Onuda bir tanıdığımdan istedim :) bende senin gibi dostları seviyorum :)

      Sil
  2. bence bu kadar karamsarlık sana fazla :) daha iyi günler geçirmen duasıyla.

    YanıtlaSil
  3. Guzel gunler bizi bekler.. mfo'nun bir sarkisinda geciyordu yanlis hatirlamiyorsam.. blogunuz tam bir blog ayrica, herseyi yerli yerinde.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mföden benim hala umudum var bir sonraki yayın müziği olacak size özel :) yorumunuz beni çok mutlu etti :) teşekkür ederim :))

      Sil
  4. Efendim, mutlu olduğunuz günler daim olsun! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim efendim eğer şuan Mutlu olacak kadar yaşıyorsam sizin vesilenizle :) eğer bir cümleye sığsaydı size olan minnetim mutlaka her yazımda ayrıca gazeteci n.g beye teşekkürü bir borç bilirim yazardım :)

      Sil
    2. Ayrıca sizinde hayatınız boyunca mutlu olmanızı diliyorum :)

      Sil
  5. Plaktan dinlemek ayrı keyiflidir, Allah mutluluğunuzu arttırsın, mutluluğu da saklamayalım kı mutluluk bulaşıcıdır gülümseme gibi (bence) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cümlemizin inşallah :) haklısınız mutluluk bulaşıcı :)

      Sil
  6. Aaa sizde plak mı var , o çalan aleti de ( şuanda cahiliğin nirvanasındayım )var yani :D
    Sınav da iyi geçmiş anladığım , ne güzel ^^
    Kaktüsleri severim ama onlar beni sevmiyor her yerim yara bere içinde ben bakmıyorum artık onlara babam bakıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım plakda var pikapta :) Estağfirullah :) Hüsamettin Ceylan plağının altında buldum plağı :) bence iyi geçti bakalım duygularımız karşılıklı
      olacak mı? Skullent alırsan dikensiz olur :)

      Sil
  7. Güzel yorumun için teşekkür ederim :) arkadaş olmaktan mutluluk duyarım duyuyorum :)

    YanıtlaSil
  8. ya bu yazını çok sevdim o deep purple anısı ne hoş yaaa. instana da geldim şimdii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yorum bu kadar mutlu etmemeli ya :) teşekkür ederim efenim bende takibe aldım :)

      Sil