5 Tem 2015

SİLK’N SİLHOUETTE'Yİ NEDEN İSTİYORUM | #evimdegüzellik

Merhaba Tavsiye Kanalı Silk’n Silhouette #evimdegüzellik 3.yarışmasını başlattı.Bende katılıyorum.Katılım şartları için buraya tıklayın Bugüne kadar deneyenlerin anlattıklarından yola çıkarak;

-Kullanımının oldukça kolay olduğunu
-İstenilen saatte istenilen yerde kullana bilindiğini
-Sessiz çalıştığını
-Işık ve ısıyla çalışmasına rağmen  rahatsız etmediğini
-Tavsiye Kanalının yol gösterimleri ile daha fazla işe yaradığını
-Ve kesinlikle işe yaradığını,pürüzsüzleştirdiğini öğrendim.

Peki neden istiyorum? Çünkü bildiğiniz gibi 21 yaşındayım ve bu yaşıma kadar bir çok defa kilo alıp verdim.Bu yüzden genç yaşıma rağmen selülitlerim var.Bunlardan kurtulmak istiyorum.Bakalım olacak mı? Dua edin olsun :)

Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder