18 Ara 2012

İLK POST

İlk post olarak burada dursun :)
Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

12 yorum:

  1. İlk postuna yorum yapan ilk kişi olarak buda burda dursun:)) bu şerefi bana bahşetmek için yazmamış kimse merci:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllar sonra ilk yorum yapan olduğun için teşekkürler :)

      Sil
  2. İkinci kişi olmak istedim bende Hoş gelmişin demeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki varsınız Mayıs :) ben hala o günkü kadar seviniyorum yorumlara :)

      Sil
    2. Buradayım Mayıs :) ilk postu pek bir sevdin galiba :D

      Sil
    3. Sevdim aslı sevmesine bir bakıma kimsecikler yok ondan Rahatım Çok fazla kalabalıklara gelemiyorum :)

      Sil
    4. Kalabalıklar arasında farkediliyorsun ama biriciğim :)

      Sil
    5. Oraya bilerek yazmadım Kendi kafanda ne belirledin ilk onu düşün Burası çok büyük bir mecra sen ne seversin onları düşün ????? Bunların üzerinde yoğunlaş ben sen o öteki beriki olmaz İlk kendine bak ne seviyor bu aslı Anladın Sonra bizler söyleriz sana Sen ne istiyorsun Aslı

      Sil
    6. Birşeyler başarmak istiyorum Mayıs ama neyi nasıl hiç bilmiyorum balım. Açıkçası bilinmezlik sinirimi bozuyor ondan soruyorum

      Sil
    7. Ne istiyorsun ??? Düşün cevapla bakalım tek cümle olmasın

      Sil
    8. Biraz düşünsem canım söz atacağım sana ��

      Sil