29 Nis 2013

Hepinize "Selam" olsun | İZLEDİM

2 yorum


Nasılsınız bakalım kişisel bir post hazırlamayalı uzun zaman olmuş. Gelgelelim bu postun konusuna ;


"Selam"





Kesinlikle harika bir filmdi.Filmin süresi 110 dk olsa da izlemesi çok zevkliydi hele Harun ile Zehra'nın aşkı. Hava alanında karşılaştılar ancak birbirlerine sarılamadılar ancak birer küçük hediye verip görevlerine gittiler ;



Bu Harun :) tatlı çocuk


Buda zehra çok güzel kız abi :) Hele o gözler :)

Belki hatırlayanlar vardır üvey baba dizisini Burçin Abdullah üvey baba dizisinde oynayan küçük lamia'nın ta kendisi :)


Bu da samet filmin başlarında çok gıcık ediyor ancak sonrasında oda pek bir tatlılaşıyor :)

ve ve ve filmin ağlatan kısmının oyuncusuna geliyor :(


Bu adamın başına gelenler mutlaka sizide ağlatacaktır.

Birde filmin güzel iki müziği var ki ben her ikisinede bayıldım ;

1.Yücel Arzen - Gurbet








2.Kenan Coşkun(sanırım) - Saçlarından Tel Aldım







Kesinlikle izlemelisiniz filmin sonu çok hoştu aslında tam benim hayalim :)







Aslıhan T.
Aslıhan T.

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

2 yorum:

  1. Bu post 2013 yılında girilmiş yıl olmuş 2015 yazar için ilginç olacaktır eminim. Eski bir defterin yapraklarını karıştırır gibi karşısına çıkan bu yazı ve yorum onu sevindirecektir de. Aslına bakılırsa bende sevinir olucam bu eski yazıya yaptığım yorumla ve geçmişe dair bir şeyleri görmekle birlikte bu yazının bana hatırlattıklarıyla. Selam filmine ne zaman gitmiştim hatırlamıyorum. İlk çıktığındaydı. Cemaat abileriyle ablalarıyla gitmiştik. Herkesi toplamış bu filme götürmüşlerdi. O zamanlar Karabük'teydim şimdiyse Samsun. O zamanlar 2013'tü Selam'ın ilk filmiydi şimdiyse 2015 ve Selam'ın 2. filmi Bahara Yolculuk vizyonda. Bunları düşündükçe ve film de çok güzeldi bunu bir yere sıkıştırmam gerekiyorken ben bu yorumu ne de çok geçmiş zaman diyerek bitirim...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. 2 yıl sonra yorum gelmesi ilginç oldu.Aynı zamanda güzel.Eski defterleri karıştırmak hep böyle değil midir zaten.Aslında 2 yıl önceki Aslıhan'ı da hatırlattın bana . Yorumun için teşekkürler :)

    YanıtlaSil