7 Oca 2018

KONUK YAZAR | SAHİ NASILDI ÇOCUK..??

Merhaba nasılsınız? Kendim bir süredir yazamıyorum maalesef. Ama çok güzel bir kalemi bugün konuk ediyorum. Deniz Özmen'e konuğum olduğu için çok teşekkür ediyorum ve yazısını olduğu gibi paylaşıyorum. Kendisinin bloguna ismine tıklayarak ulaşabilirsiniz :) 

°°°°°°°

Mahalle aralarında gruplar kurup anne baba seslenene dek koşup doyasıya oynayan, kavanozunda misketi olan ,çoğu zaman uçurtmasını kendi yapan ,yapamıyorsa poşete ip bağlayan çocuklardı onlar. Annesinin işi çıkınca okul dönüşü komşuda annesini bekleyen, komşunun emanete gözü gibi baktığı..
Peki şimdi ne oldu bize.?
Dünya kirlendi diyoruz sadece Dünya mı?
  Ağlamamak için yutkunduğum boğazımın düğümlendiği ana haberler var artık, neredeyse her gece çocuklara yapılan istismar ve şiddet içeren haberler, yayınlandıkça yerine yeni haberler... Çocuk yetiştirmeyi konu alan kitaplara her yeni gün yenisi eklenirken, sevginin kitabı var mı peki ; vicdanın ,merhametin..
Çocuğum bu yaşta ne kadar zeki.! Bak sana akıllı cihazı nasılda kullanıyor.
Çocuk akıllı cihazla bir köşededir artık, sustu şimdi uslu uslu oturuyor. Kitaba göre uyku saati olmalı otoriter olunmalı ki çocuk şımarmasın, oyunun saati olmalı ,sizle geçireceği zamanında süresi varmış yarın akşama kadar kreşte yada bakıcıda olucak zaten. .Akşamda yemek sonrası yine aynı şeyler. Çocuğuna, ne güzeldi eskiden çocukluğumuz deme şansı bırakmayan aileler.!!
Bence yeni bir kitap alın kendinize..

Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

19 yorum:

  1. Gurur duydum, benim için şereftir sayfanızda konuk olmak başarılar teşekkürler..:)

    YanıtlaSil
  2. Malesef her şey tersine döndü. Belki ed dünya tersine dönüyordur. Kıyamit kopmuştur belki ed bizim haberimiz mi yok!..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir profesör yorumunuz için çok teşekkür ederim

      Sil
  3. Gerçekten öyle bir hal aldı ki artık insan ister istemez eskiyi arıyor dilerim bu yeni nesil çocuklar biraz olsun sevgiyi ve çocukluğunu yaşarlar dilerim...çok güzel bir yazı gerçekten yazanın da senin de emeğine sağlık canım benim sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Teşekkür ederim hem kendi hem yazan arkadaşım adına :) sevgiler

      Sil
  4. Biz de misafir yazarlık yapabilir miyiz acaba :) Blog tanıtım yazısı mı, normal bir paylaşım mı kabul ediyorsunuz acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ancak iki yazı üst üste maalesef konuk alamam. Tercihim normal yazıdan yana. Zira yine blog linki veriyorum :)

      Sil
  5. duygular kitaplardan aktarılamıyor ne yazık ki...insanın doğası bozuldu sanki...özündeki duyguları tek tek yok etti...teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oda doğru. Allah sonumuzu hayır etsin. Ben teşekkür ederim

      Sil
  6. Sadece dünya değil, insanlarda kirlendi. Hatta dünyayı da insanlar kirletti. Çok güzel bir yazı olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Çocuklar ne görüyorsa ne duyuyorsa onu yapıyorlar güzel mi güzel örnek olmak lazım yavrulara:))))) hayatı dolu dolu yaşasınlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle duyduklarını değil ancak gördüklerini yapıyorlar :) inşallah

      Sil
  8. Ne yazikki günümüzün yasam aliskanliklari da degisti. Ben dogada yasamayi tercih ertigimiz icin mutluyum. Büyük sehirlercocuk yetistirmeye uygun degil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin hayatına bayılıyorum zaten :) katılıyorum

      Sil
  9. Merhaba, yazınız için teşekkürler. Blog yazarlarının sosyal paylaşım ve buluşma noktasına sizleri de bekleriz. Böylelikle içeriklerinizi diğer blog yazarlarına tanıtabilir ve diğer blog yazarlarıyla kolaylıkla iletişim kurabilirsiniz. İyi çalışmalar. http://blogworld.com.tr.ht/

    YanıtlaSil