26 Eyl 2016

MİM | MAVİ'DEN

Uzun bir aradan sonra mimlendim. Bir deli mavi    canım Semanura  teşekkür ederim :) çok heyecanlanıyorum hadi cevaplayalım :) 




1-Hayal kurmaktan hoşlandığınız yer ya da zaman dilimi var mı?

Gece uyumadan hemen önce yada ikindi vakti güneş pencereden yüzüme vururken hayal kurmayı çok seviyorum. Özel bir yerim yok ama. Bazen otobüste camdan dışarı bakarken bazen yürürken bile kuruyorum 


2-En çok nelerin hayalini kurarsın?

Açık sözlü olmak gerekirse en çok hayatıma girecek o özel insan için kuruyorum. Sadece romantik anlamda düşünmüyorum ama o kişi dostta olabilir. Ama gözlerine baktığımda ne düşündüğünü bildiğim o insanı düşlüyorum. Birde şimdiki hayatımın bir bölümünden kurtulmayı.. 


3- Şimdiye kadar çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?

Bir çoğunu gerçekleştiremedim en azından kurguladığım şekilde. Şimdi fark ediyorum ki olmamaları daha hayırlıymış. 


4-Henüz gerçekleşmemiş ama illede gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı? Sakıncası yoksa anlat çabuk nedir? 

Bir çok kişi biliyor aslında bunu. Bir gün vicdanlı, hür, dürüst, iyi bir insan yetiştireceğim inşAllah.  Minik insanın benim çocuğum olmasına gerek yok. Bence her sevgiye aç çocuk benimdir :) bende fazlasıyla sevgi var çünkü. Ama şunu ekleyeyim duymayan ve konuşamayan çocuklar için birşeyler yapmak istiyorum. Belki bu alanlarla  ilgili yeni bir bölüm olurum. 

Benim cevaplarım böyleydi. Bende 
Ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum 

Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

16 yorum:

  1. Heyyyoo çok samimi olmuş ama yazın.💙 hayatında her türlü mutluluk seni bulsun. Ayağın hep yeni mutluluklara takılsın. Tüm dileklerin gökyüzü ve denizler kadar sonsuz ve hep yanı başında olsun.💙💙 sevgilerimle 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşAllah hepimizin :) aşırı tatlı yorumun ve mim için teşekkür ederim :) sevgilerle :)

      Sil
  2. Gerçekten de samimiydi cevaplarınız :) Dileklerinizin en kısa sürede gerçekleşmesi dileğiyle. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah hepimizin :) teşekkür ederim :) sevgiler

      Sil
  3. cevapların çok samimi geldi Aslıhancığım, bende mim için sana teşekkür ederim. İlk fırsatta cevaplayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) merakla bekliyorum

      Sil
  4. Hayal kurarak özgürleşiyoruz. Hayallerimizin gerçekleşmesini beklerken de bir o kadar tutsak ediyoruz kendimizi aslında. Dilerim seni mutlu edecek her hayalin gerçek olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) inşallah cümlemizin :)

      Sil
  5. Merhaba, Blog Atlası'nda blog sayfanızdan kısaca bahsettim. Bilgi vermek istedim. Bu adresten ulaşabilirsiniz: http://blog-atlasi.blogspot.com.tr/2016/09/aslihanin-dunyasi_27.html

    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  6. Aaa beni de mimlemişsin ^^ çok teşekkürler . Hayallerin çok güzel inşallah bir gün gerçekleşir . Bende inşaalah yapacağım mimi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cevaplarını merak ediyorum :) inşAllah cümlemizin :)

      Sil
  7. Mim anlatımın Hayallerin Güzel anlatım olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) o senin güzel görüşün

      Sil
  8. Öncelikle mim için teşekkür ederim. Gecikmeli de olsa bugün cevaplandırdım ve blogumda yayınladım.

    Umuyorum hayatına çok özel ve seni çok seven bir insan girer. o zaman zaten birçok hayalini de gerçekleştirme şansın olur. Senin için dua edeceğim canım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederim ablacım :) benim için en büyük hediye :D

      Sil